کارشناس مذهبی به مناسبت دهه فجر:

درخت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا روز به روزتنومند تر می شود

حجت الاسلام علیپور، هنر نظام مبتنی بر مکتب ولایی باروحیه جهادی وانقلابی را رسیدن به هدف با امکانات کم وموانع زیادداخلی و خارجی دانست.
کد خبر: ۹۴۸۸۳۰۴
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری .طی مراسمی با حضور پر شور مردم و مسئولین به مناسبت دهه مبارک فجر گلزار شهدا شهر اردل غبار روبی شد .

حجت الاسلام عینعلی علی پور  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل در مهمانی لاله ها به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر در گلزار شهدای شهر اردل گفت: دهه فجر از ایام الله هایی هست که همه ما را یاد خاطرات شیرین پیروزی انقلاب اسلامی می اندازد و این ایام را خدمت همه مردم ایران و شما حاضرین در مهمانی لاله ها تبریک عرض می کنم .

علی پور ادامه داد: به اذعان دوست و دشمن، ایران اسلامی هم نسبت به قبل از انقلاب و هم نسبت به اکثر کشورهای دنیا و کشور های همسایه رشد بی نظیر وچشمگری داشته است و درخت انقلاب اسلامی ایران روز به روز به برکت خون شهدا وحرکت در مسیر شهدا ،انقلاب و ولایت تنومند تر و قوی تر شده و الحمدلله به برکت خون شهدا و دلسوزان نظام و انقلاب و حرکت در مسیر اهداف شهدا و انقلاب اسلامی روز به روز مستحکم تر و قوی تر هم خواهدشد.

علی پور افزود: این همه موفقیت در شرایطی حاصل شد که موانع هم زیاد بود/ موانع داخلی مثل منافقین و افراد وابسته به غرب و ترور شخصیتهای علمی و نخبه و هم موانع خارجی مثل تحمیل جنگ ۸ساله بر علیه ایران و تحریم ها بویژه تحریم های اقتصادی و موانع بین المللی که دائم بر علیه ایران مصوبه و قطعنامه صادر می کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: البته امکانات ما هم نسبت به قدرت های استکباری کم تر بود و هنر همین است برای یک نظام سیاسی مبتنی بر روحیه انقلابی وجهادی با مکتب الهی ولایی، که با امکانات کم و موانع زیاد بتواند به اهداف خود برسد.

این مقام مسئولی با اشاره به نقش رهبری داهیانه ‌امامین انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز و شهدا و ایثارگران و رزمندگان و دلسوزان نظام و انقلاب در راه رسیدن به موفقیت های امروز نقش مهمی ایفا کرده اند و امیدواریم که این انقلاب به امید خدا به انقلاب جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف وصل شود.

ارسال نظرات