خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار:

بیست و هفتمین جایزه ادبی استان همدان اسفند ماه در بهار برگزار می‌شود

همدان-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار گفت: بیست و هفتمین جایزه ادبی استان همدان که قرار بود در ۲۷ بهمن ماه برگزار شود به دلیل  استقبال از این حوزه و درخواست شاعران و ادب دوستان در ۴ اسفند ماه برگزار شود.
کد خبر: ۹۴۸۸۳۶۳
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲

حبیب شهنوازیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار با توجه به مناسب بودن و ایجاد فضای نشاط شادابی در شهرستان، مبادرت به برپایی نمایشگاه مطبوعات و عکس انقلاب مربوط به دوران  پیروزی انقلاب اسلامی سال۵۷ کرده است که برگرفته از ۲۵ عکس از پنج عکاس مطبوعاتی آن زمان است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه بستری جذاب و خوب برای جوانان و آینده سازان انقلاب فراهم کرده است، افزود: این نمایشگاه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در فرهنگسرای آیت الله بهاری (ره) صبح‌ها از ساعت ۹ الی۱۳ و بعداز ظهرها از ساعت ۱۶تا ۱۸به روی علاقمندان باز است تا از این ظرفیت استفاده کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در ادامه به برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: نکوداشت پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر (سرکار خانم طاووسی) نائب رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان، از خوشنویسان ممتاز شهرستان طی مراسمی در ۱۵بهمن ماه‌ با تشکیل ویژه برنامه شعر انقلاب با حضور شاعران انقلابی شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم جنگ شادی نیز در ۱۹بهمن ماه ویژه دانش آموزان و نسل اولی‌های انقلاب در محل فرهنگسرای آیت الله بهاری(ره) به صورت رایگان  برپا خواهد شد.

شهنوازیان تصریح کرد: در خصوص برگزاری بیست و هفتمین جایزه ادبی استان همدان که قرار بود در ۲۷ بهمن ماه برگزار شود به دلیل  استقبال از این حوزه و درخواست شاعران و ادب دوستان مقرر شد که در ۴ اسفند ماه مصادف با شب میلاد حضرت امام حسین (ع) با حضور شاعران کشوری و استانی در شهرستان بهار برگزار شود.

وی افزود: برنامه وزین و شایسته و در خور پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس در اختتامیه جشنواره شعر دفاع مقدس در سوم خرداد سال ۱۴۰۲ در شهرستان بهار با حضور شاعران کشوری و شرکت کنندگان در فرهنگسرای آیت الله بهاری شهر بهار برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات