دیدار با امام جمعه بخش کتیج شهرستان فنوج به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر

به مناسبت دهه فجر شورای اداری، مدیران و مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان فنوج، با امام جمعه بخش کتیج شهرستان فنوج دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۸۸۳۷۹
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج ازفنوج، همزمان با روز سوم از دهه مبارک فجر شورای اداری شهرستان به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان فنوج با مولوی عبدالرحیم قاضی امام جمعه بخش کتیج شهرستان فنوج دیدار کردند.

سرگرد پاسدار محمود پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: حفظ نظام و تبیعت از فرامین رهبر عزیزمان و همچنین اتحاد و همدلی بین مسئولین از عمده هم و غمهای نظام است.

وی افزود: خدمت به مردم از دستورکار این انقلاب بوده و ما فرماندهان و مسئولین نظام درسالی که فشارهای زیادی از طرف کشورهای غربی به کشورمان می شود باید هوشیار بوده و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری کوشاتر از قبل باشیم تا ضمن عمران و آبادانی، توطئه های دشمنان را نیز نقش برآب کنیم.

سرگرد پرورش در پایان ضمن تشکر از حمایت ها و همکاری امام جمعه بخش کتیج شهرستان فنوج خاطرنشان کرد : این دیدار در سایه پیروی از امر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی ) رهبری است که رهبری موفق ترین انقلاب جهان را برعهده دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار