مهمانی لاله ها و دیدار با پدران آسمانی در شلمزار

به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گلزار شهدای شلمزار با حضور بسیجیان و مسئولان ادارات شهرستان کیار غبارروبی شد.
کد خبر: ۹۴۸۸۴۲۹
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت گرامیداشت دهه فجر، آیین مهمانی لاله ها و دیدار با پدارن آسمانی و غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای شهر شلمزار با حضور بسیجیان ومسئولان شهرستان کیار برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کیار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر گفت : آنچه که امروز باعث به ارمغان آمدن آرامش و امنیت این کشور شده است جان فشانی همین شهدایی است که از جان، مال و خانواده خود گذشتند تا امروز ما در آسایش و امنیت زندگی بکنیم.

سرهنگ پاسدار فرزان امیری افزود:شهدا بر گردن ما حق فراوان دارند و تکریم و احترام به مقام شهید در هر زمان و مکان بر همه ی ما واجب است چرا که ما هر آنچه را که امروز داریم به برکت خون همین شهدای گرانقدر بوده است.

وی خاطر نشان کرد:انقلاب اسلامی یک تحول بسیار مهم در تاریخ ایران بزرگ بود. انقلابی که با ایستادگی در مقابل استبداد،استکبار را بیرون کرد، و استقلال و آزادی را برای ایران به ارمغان آورد.

 در پایان شرکت کنندگان با غبارروبی و گلباران مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهرستان ادای احترام کردند.

ارسال نظرات