خواهران بسیجی سرخه در کنار قبور شهیدان حاضر شدند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بسیجیان با هدف تجدید میثاق در گلزار شهدا حاضر شده و زیارت عاشورا را قرائت کردند.
کد خبر: ۹۴۸۸۴۹۸
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) با هدف تجدید میثاق با شهدا مسیر پایگاه تا گلزار شهدا شهرستان را پیاده روی کردند.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از مهمترین انقلاب های تاریخ است که در همه زمینه ها و ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی رخ داد و باعث تحولی عظیم در تاریخ بشریت بود.

او افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای یادآوری و خاطرات آن دوران سرنوشت ساز و شناساندن ارزش های ناب انقلاب و فداکاری ها و رشادت های بزرگ مردان تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت: در این راستا بسیجیان این پایگاه مقاومت مسیر پایگاه تا گلزار شهدا را پیاده طی کرده و ضمن قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان های رهبری تجدید میثاق کردند.

ادهم اضافه کرد: همچنین در ادامه اعضا حلقات صالحین در جوار مزار پاک شهدا حاضر شده و زیارت عاشورا را به نیت تمامی شهدا و امام خمینی (ره) قرائت کردند.

او ادامه داد: حضور ارزشمند خواهر بسیجی سکینه احسانی همسر شهید بزرگوار عباسعلی فیض در جمع خواهران بسیجی و بیان خاطرات دوران انقلاب و تجارب از زندگی با این شهید در کنار مزار مطهر شهدا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار