خبرهای داغ:
فرماندار فامنین:

ظرفیت‌های فامنین باید به کمک توسعه و اقتصاد کشور بیاید

همدان-فرماندار فامنین گفت: ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی فامنین باید به کمک توسعه و اقتصاد کشور بیاید و با فعال شدن این ظرفیت‌ها از دغدغه اشتغال و معیشت خانواده‌ها کاسته شود.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۱۴
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳

به گزارش خبرگزای بسیج از همدان، سید روح‌الله حسینی در آئین آغاز به کار کارگاه تولید قطعات خودرو در فامنین به مناسبت دهه مبارک فجراظهار کرد: وظیفه داریم بر اساس قانون و مسئولیت از سرمایه‌گذار به شرط داشتن توان و اهلیت حمایت کنیم و شرایط را برای مشارکت بیشتر بخش خصوصی در توسعه شهرستان تسهیل کنیم.

وی از سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران فامنین دعوت کرد برای مشارکت در توسعه شهرستان، پای کار بیایند و تصریح کرد: استقلال اقتصادی کشور پس از انقلاب پیگیری شده و در برخی حوزه‌ها با همت فعالان اقتصادی و صنعتی خودکفایی حاصل شده است.

فرماندار تصریح کرد: ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی فامنین باید به کمک توسعه و اقتصاد کشور بیاید و با فعال شدن این ظرفیت‌ها از دغدغه اشتغال و معیشت خانواده‌ها کاسته شود.

گفتنی است؛ کارگاه تولید قطعات خودرو با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم در فامنین آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات