توسط روابط عمومی سپاه زرند منتشر شد

پیام تبریک فرمانده سپاه شهرستان زرند به مناسبت دهه فجر

به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر وایام ماه رجب سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند پیام تبریکی صادر نمود
کد خبر: ۹۴۸۸۵۳۵
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:سرهنگ حسین امیری فرمانده سپاه زرند، به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه به طور مشترک پیام تبریکی صادر نمودند که متن پیام بدین شرح است.
جاوید باد پرچم پر افتخار الله اکبر، که رمز پیروزی معجزه آسای ملت بزرگ ایران است حضرت امام خمینی (ره)
"والفجر و لیال عشر" دهه مبارک فجر، یادآور بصیرت و بشارت ملتی منسجم، خداجوی و ولایت مدار است که توانست تحت هدایت رهبری دوراندیش و شجاع و با بهره‌گیری از تعالیم عالیه دین مبین اسلام در رویارویی با استبداد شاهنشاهی فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز کند و موجب احیای دین و معارف الهی در سرزمین کهن ایران شود. دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست و این‌که چه بودیم و چه می‌کردیم و چه می‌خواستیم، و اکنون کجاییم و چه می‌کنیم. کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر الهام می‌گیرند.
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌بر ازخودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.
اینک در چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، دوران دفاع مقدس، شهدای سلامت و شهدای حریم حرم آل الله بویژه سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجروکه مصادف با ماه رجب ،خصوصا ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام  را به همه فجر آفرینان و مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان زرند تبریک و تهنیت عرض مینمائم.
وعده دیدار: شنبه ۲۲ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح از میدان ۲۲ بهمن همگام با مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان زرند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را سر خواهیم داد.
سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند

ارسال نظرات
آخرین اخبار