فرمانده سپاه سوادکوه شمالی در گفتگو با بسیج خبر داد:

از برگزاری مسابقات بومی و محلی تا برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در ایام الله دهه فجر

ساری-فرمانده سپاه سوادکوه شمالی از اجرای ۳۸ برنامه شهرستانی و بیش از ۱۰۰ برنامه پایگاهی در شهرستان سوادکوه شمالی ویژه ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۶۵
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

از برگزاری مسابقات بومی و محلی تا برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در ایام الله دهه فجر

خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار مرتضی نوری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در سوادکوه شمالی ضمن تبریک میلاد باسعادت امیرالمومنین(ع) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از اجرای ۳۸ عنوان و بیش از ۱۰۰ برنامه مناسبت ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت:شعار محوری این دوره از برنامه‌ها «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» است که از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی ضمن تشریح عناوین اصلی برنامه‌های دهه فجر افزود: برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری مسابقات بومی ومحلی، برگزاری جشن انقلاب در شب ۲۲ بهمن ماه همراه با سردادن طنین الله اکبر، برگزاری نشست‌های سیاسی از جمله این برنامه‌ها است.

سرهنگ نوری در  ادامه با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر تصریح کرد: امسال که در ۴۴ سالگی انقلاب هستیم دشمن قصد داشت که ایران ما جشن ۴۴ سالگی خود را برگزار نکند و در این راستا از هیچ توطئه‌ای فروگزار نکرد، ولی تلاش دشمن ناکام ماند و ملت ایران به حول قوه الهی جشن ۴۴ سالگی انقلاب را باشکوه‌تر از هر زمان برگزار می‌کند.

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی انقلاب مردمی ایران را شروعی برای انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) دانست و گفت: این انقلاب که با رهبری حضرت امام (ره) به وقوع پیوست و مردم را از یوغ استکبار جهانی و نظام طاغوتی نجات داد.

سرهنگ نوری ادامه داد: در رژیم ستم‌شاهی خفقان به حدی بود که کسی جرات حرف زدن نداشت، ولی این انقلاب باعث شد مردم ایران طعم خوشبختی و جوانمردی را بچشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی خاطرنشان کرد: از برکات انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی عزت و سربلندی این مردم بود که در دوران ستم شاهی مردم از آن محروم بودند و این هدیه‌ای بود که انقلاب به ملت ایران عرضه داشت.

به گفته سرهنگ نوری رمز پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه و اعتقاد به نصرت الهی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها