فرمانده سپاه میاندورود:

نسل جوان ، آینده سازان جهان اسلام هستند

ساری-فرمانده سپاه میاندورود با بیان اینکه نسل جوان و آینده ساز کشور در صحنه های مختلف نشان داد پای کارنظام و انقلاب است، خطاب به جوانان گفت: شما نسل جوان ، آینده سازان جهان اسلام هستید.
کد خبر: ۹۴۸۸۶۰۰
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت ایام الله دهه فجر ،نشست جهاد تبیین در مسجد چهارده معصوم روستای برگه عصر جمعه 14 بهمن ماه باحضور سرهنگ کردان  فرمانده یسپاه شهرستان میاندورودبرگزار شد.

نسل جوان ، آینده سازان جهان اسلام هستند
سرهنگ کردان در این نشست که با حضور اقشار مختلف مردم، بویژه نوجوانان دهه هشتادی و نودی پسر و دختر  همراه بود، به نقش انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در دادن کرامت انسانی پس از دوران پهلوی به مردم پرداخت و گفت: مردم در جمهوری اسلامی به بالاترین سطح از عزت نفس رسیدند و در سرنوشت کوچک‌ترین امورات خود تصمیم می‌گیرند در صورتیکه در دوران پهلوی تصمیم دربار را هم اجنبی ها میگرفتند.

فرمانده سپاه میاندورود به بیان جنایت‌های دوران پهلوی هم اشاره کرد و گفت:قانون  تبعیض آمیز کاپیتولاسیون قانونی بود که میگفت ارزش یک سگ آمریکایی بیشتر از یک ایرانی است و همین به یکی از محور‌های مبارزات و مطالبات انقلابیون تبدیل شد.

سرهنگ کردان با توصیه به تاریخ خوانی نسل جوان از دوران تاریک و منحوس پهلوی خاطرنشان کرد: عده ای در داخل کشور با تحریف در تلاش هستند تا دوره پهلوی را بزک کنند و دستاوردهای انقلاب را نادیده بگیرند.

فرمانده سپاه میاندورود با بیان اینکه نسل جوان و آینده ساز کشور در صحنه های مختلف نشان داد که پای کارنظام و انقلاب است، خطاب به دهه نودی ها و هشتادی ها گفت: شما نسل جوان ، آینده سازان جهان اسلام هستید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار