فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج خبر داد:

ساماندهی ۶۰ گلزار شهدا در ایام الله دهه فجر

ساری-فرمانده سپاه کربلا از ساماندهی ۶۰ گلزار شهدا در ایام الله دهه فجر مازندران خبر داد و گفت: مجموعه اعتبارهزینه شده برای ساماندهی مزار شهدا یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.
کد خبر: ۹۴۸۸۶۶۹
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

ساماندهی ۶۰ گلزار شهدا در ایام الله دهه فجر

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی ویژه ایام الله دهه فجر در روستای علی آباد محمودآباد، ضمن تبریک میلاد پر از خیر و برکت امیرالومنین علی (علیه السلام) و گرامیداشت دهه مبارک فجر، از ساماندهی ۶۰ گلزار شهدا در دهه فجر مازندران خبر داد و گفت: مجموعه اعتبارهزینه شده برای ساماندهی مزار شهدا یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

ساماندهی ۶۰ گلزار شهدا در ایام الله دهه فجر
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تفاهم نامه‌ای با بنیاد شهید مازندران مبنی بر ساماندهی یک هزار مزار شهید در استان، خاطرنشان کرد: ساماندهی مزار‌های شهدا در دست اقدام است.

سردار مسلمی در ادامه به ساخت خانه محرومین در محمودآباد هم اشاره کرد و گفت:  از مجموعه ۱۵ خانه مسکن محرومین در این شهرستان، ۶ واحد در هفته بسیج ساخته و تحویل شد و  امروز هم ۴ واحد در دهه فجر به بهره رسیذه است.

به گفته فرمانده سپاه کربلا ساخت خانه محرومین و خوشحال کردن مردم، مهم‌ترین اقدام برای ناامیدی دشمن و مشت محمکی بر دهان استکبار است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها