نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس مطرح کرد:

تلاش مجلس برای بازگرداندن سامانه پایش و رصد محرومیت زدایی به لایحه بودجه دولت

ساری-نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس گفت: متاسفانه امسال در لایحه بودجه دولت، سامانه پایش و رصد محرومیت زدایی حذف شد و ما مصر هستیم آن را به لایحه برگردانیم.
کد خبر: ۹۴۸۸۶۹۶
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  علی اصغر باقرزاده نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه محروم که با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا برگزار شد، ضمن تبریک سالروز میلاد امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر،با اشاره به محرومیت زدایی گفت: اولویت نظام محرومیت زدایی است و  تمام هم و غم مجلس نیز زدودن چهره محرومیت از مناطق کم برخوردار است.

خبر

باقرزاده با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در دو سه سال اخیر کارهای بزرگی در جهت محرومیت زدایی انجام داده است، افزود: متاسفانه امسال در لایحه بودجه دولت،سامانه پایش و رصد محرومیت زدایی حذف شد و ما مصر هستیم آن را به لایحه برگردانیم.

نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس تصریح کرد: مجلس انقلابی در تلاش است تا از قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی که کارهای خوبی را انجام داده است، حمایت و کمک کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه جانانه و مخلصانه در حوزه محرومیت زدایی کار می کند، گفت: قول میدهیم در مجلس نسبت به سازندگی،محرومیت زدایی، و اشتغالزایی، کارهای موثری انجام شود و اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار