خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف:

شرکت 330 نفر در مراسم معنوی اعتکاف در سطح شهرستان خوسف

حجت الاسلام سهرابی نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف گفت: امسال 330 معتکف در 10 مسجد سطح شهرستان خوسف شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۴۸۸۹۹۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوسف، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف اشاره به اینکه اعتکاف فرصت مناسبی برای خودسازی است، گفت: ۳۳۰ نفر معتکف در مراسم معنوی اعتکاف این شهرستان شرکت کرده اند.

حجت الاسلام حسین سهرابی نژاد گفت ۳۳۰ نفر معتکف در آئین معنوی اعتکاف در این شهرستان شرکت کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوسف اعتکاف را فرصتی مناسب برای خودسازی و تربیت آحاد جامعه به ویژه جوانان دانست و افزود: باید از این فرصت مناسب برای برنامه‌های تربیتی و اخلاقی استفاده کرد.

حجت الاسلام سهرابی نژاد با بیان اینکه این تعداد در ۱۰نقطه از شهرستان معتکف شده‌اند، ادامه داد: برپایی نماز به شکل جماعت، گفتمان‌های دینی، قرائت زیارت آل یاسین، مسابقه احکام، سخنرانی‌های اخلاقی، جلسات پرسش و پاسخ مسائل شرعی و محافل انس با قرآن از برنامه‌های مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان خوسف است .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوسف افزود :با توجه به اینکه بعد از ۳سال به دلیل کرونا اعتکاف در شهرستان برگزار نشد امسال استقبال خوبی از اعتکاف توسط جوانان ونوجوانان شده است که بخشی از هزینه ها توسط خیرین تامین می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها