رییس سازمان انرژی اتمی در یزد:

اقتصاد دانش بنیان موجب شکوفایی اقتصاد کشور است

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در یزد گفت: اقتصاد ما زمانی شکوفاتر خواهد شد که به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم.
کد خبر: ۹۴۸۹۱۳۱
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های صنعتی مهریز، در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های افتتاح شده امروز گفت: اقتصاد ما زمانی شکوفاتر خواهد شد که به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم.

وی ادامه داد: باید قدرت خلق فناوری و قدرت خلق محصول داشته باشیم و با گذر زمان محصول تولیدی را ارتقا دهیم، کیفیت آن را پایدار و فناوری را به روز کنیم.

اسلامی با تاکید بر تغییر نگرش به سمت اقتصاد دانش بنیان گفت: این امیدواری وجود دارد در کل کشور تغییر نگرش به سمت تولیدات و اقتصاد دانش بنیان باشد و به این سمت شتاب گیرد.

وی با اشاره با رونمایی از محصول فناورانه در حوزه انرژی اتمی گفت: این محصولات می‌تواند به حل مسائل حوزه بهداشت، محصولات غذایی و مصارف زیست محیطی کمک کند.

معاون رییس جمهور با اشاره به پروژه‌های صنعتی بهره‌برداری شده در مهریز عنوان کرد: باید مدیریت این واحد‌های تولیدی به گونه‌ای باشد که بازار محصولات تولیدی و اشتغال پایدار این واحد‌ها حفظ شود و بدین صورت سهم خود را در اقتصاد داستان و کشور به دست آورند.

ارسال نظرات