مردم چون ظلم ها و ضعف ها را در حکومت دیدند انقلاب کردند

نشست روشنگری و جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی دهستان مخت شهرستان نیکشهر باحضور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۲۰۷
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، سرگرد پاسدار حمیدرضا شیبک، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن تبریک وگرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: در زمان پهلوی امکانات فقط برای کسانی بوده که در راس بودند و مردم عادی از امکانات هیچ بهره‌ای نمی‌بردند. مردم چون ظلم ها و ضعف ها را در حکومت دیدند انقلاب کردند. در ایام قبل از انقلاب، مردم به مثابه یک سرباز برای آمریکایی هابودند. مردم هیچ مصونیت سیاسی نداشتند به طوری که یک سرباز آمریکایی هر کاری که دلش می‌خواست انجام می‌داد و هیچکس نمی‌توانست هیچ اعتراضی داشته باشد.

وی افزود: حال که مردم انقلاب کرده اند ورق برگشته است؛ ژنرال های آمریکایی از ترس از خانه های خودشان بیرون نمی آیند. کسی جرأت نمی‌کند به مردم ایران تو بگوید. اگر یک سیلی بزند ۱٠سیلی خواهد خورد. ماانقلاب کردیم تا زیر بار ظلم نباشیم انقلاب کردیم تا اسلام در کشورمان زنده شود.

شیبک در ادامه کرد: این انقلاب دارد جهانی می‌شود، ما دشمنان زیادی داریم این دشمنان می‌خواهند اسلام را نابود کنند و نگذارند اسلام رشد کند؛ در فضای مجازی دشمنان علیه اسلام و ایران دروغ های زیادی می گویند؛ در قرآن آمده که ای پیامبربه یهود و نصارا اطمینان نکنید چون یهود و نصارا مسلمانان را به بردگی خواهند کشید. حالا ببینید فضای مجازی دست چه کسی است دست یهود و نصارا، آنها نمی خواهند مسلمانان رشد کنند. آمریکا و اسرائیل هر جا وارد شدندظلم کردند و خرابی به بار آوردند؛ سعی کنید فضای مجازی را به دست بگیرید و خودتان الگوی جوانان و آیندگان باشید.

ارسال نظرات