خبرهای داغ:

بسیجیان از مادران و همسران شهدا تجلیل کردند

همزمان با ایام الله دهه فجر بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه از همسران و مادران شهدا تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۴۸۹۲۹۴
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان اعضای حلقه شهید قربانعلی ابک پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) جهت عرض تسلیت و اظهار همدردی با یکی از متربیان این حلقه دیدار کردند.

این برنامه با تلاوت آیات قرآن و نثار فاتحه به روح اموات این خانواده همراه بود.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شجره تنومند انقلاب اسلامی ایران با خون پاک جوانانی آبیاری شده که امنیت امروز، مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی‌های آنان است.

او افزود: شهدای سرافراز انقلاب و جانبازان و مردمی که به ندای امام راحل لبیک گفتند در صحنه حاضر شدند، انقلاب کردند و بزرگترین انقلاب را با رنگ و بوی دینی در تاریخ جهان بشریت رقم زدند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) بیان داشت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امیدآفرینی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه برای رقم زدن آینده ای روشن است.

ابراهیمی ادامه داد: با هدف تحقق این مهم و بزرگداشت چهل و چهارمین سالروز افتخارآفرین ایران اسلامی به همت کارگروه فرهنگی و بسیجیان این پایگاه مقاومت از همسران و مادران شهید محله با اهدای هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار