سردار عباسقلی زاده:

انقلاب اسلامی برای ما انسانیت، شرف و عزت بخشیده است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا انقلاب اسلامی و قیام مردم ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) را در تاریخ این کشور بی نظیر عنوان و بیان کرد: این انقلاب برای ما انسانیت، شرف و عزت بخشیده است.
کد خبر: ۹۴۸۹۳۲۲
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در آیین گرامیداشت عملیات والفجر 8 و  روز حفاظت اطلاعات در سپاه آذرشهر با تبریک دهه فجر افزود: این عملیات از جمله عملیات‌های موفق دوران  دفاع مقدس بود که فرماندهان و رزمندگان اسلام توانستند به بهترین نحو با رعایت اصول حفاظتی در آن پیروز شوند.

وی ایران اسلامی را تنها کشور مقتدر در برابر دشمنان خواند و گفت: ایران اسلامی تنها کشوری است که در مقابل دشمنان ایستاد و از مظلومان دفاع کرد، کشوری که مطیع خداوند و ادامه دهنده راه امام و شهداست و در خط مقدم آن رزمندگان و بسیجیان قرار دارد و پشتیبان آن ها مردم است.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به مشکلات موجود در کشور تاکید کرد: سوء مدیریت برخی مسئولان و نبود وحدت و یکپارچگی آن ها باعث مشکلات در کشور شده است و مسئولان باید به مردم روحیه و امید بدهند و مردم هم باید از مسئولان مطالبه گری کنند.

وی مشکل دیگر را تاثیر فضای مجازی بر افکار مردم دانست و اظهار کرد: ما نباید مسائل موجود را از روی تبلیغات فضای مجازی قضاوت کنیم، دشمن همه چیز ما را تحریم کرده است ولی فضای مجازی را با آن همه امکانات در اختیار کشورهای مسلمان گذاشته و با تبلیغات سوء و خرج پول های کلان، کشورهای منطقه را به جان هم می اندازد.

انقلاب اسلامی برای ما انسانیت، شرف و عزت بخشیده است

آیین گرامیداشت سالروز عملیات والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات  همزمان با 44 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سپاه آذرشهر برگزار شد و در آن از برخی رده های موفق بسیج تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار