مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

۲۷۲۰ دانش آموز مازندانی دل به خدا سپرده و معتکف شدند

ساری-مسئول بسیج دانش آموزی سپاه کربلا از معتکف شدن ۲ هزار ۷۲۰ دانش آموز مازندرانی خبر داد و گفت:دانش آموزان مازندرانی در ۶۱ مسجد این استان اعمال اعتکاف را انجام میدهند.
کد خبر: ۹۴۸۹۳۴۵
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

۲۷۲۰ دانش آموز مازندانی دل به خدا سپرده و معتکف شدند

خبرگزاری بسیج، محمد تقی زاده ظهر امروز در گفنگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت سالروز رحلت شهادت گونه حضرت زینب (س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از معتکف شدن ۲ هزار ۷۲۰ دانش آموز در مساجد مازندران خبر داد و گفت:دانش آموزان مازندرانی در ۶۱ مسجد این استان اعمال اعتکاف را انجام میدهند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا  اشاره به افزایش دانش آموزان در مراسم معنوی اعتکاف نسبت به سال‌های قبل کرونا، افزود: الحمدالله امسال رشد دانش آموزان چشمگیر بود.

تقی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: با همت و با پیگیری فرماندهان نواحی و حوزه‌های مقاومت شرایط لازم برای دانش آموزان فراهم شد تا در ۲۱مسجد بصورت اختصاصی دانش آموزان بتوانند اعمال اعتکاف را انجام دهند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا اعتکاف دانش آموزی را بهترین فرصت برای تقویت هویت دینی و خودشناسی دانست و افزود: حضور پرشور دانش آموزان در این مراسم معنوی نشان دهنده رشد معنوی دانش آموزان است که مثل نسل اوائل انقلاب دین دار و دین خواه و دین مدار هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها