افزایش فضاهای ورزشی با هدف ایجاد روحیه نشاط وکاهش آسیب های اجتماعی یک ضرورت است

کیخا گفت: ضرورت توسعه فضاهای ورزشی در مناطق روستایی‌با هدف ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی و کشف و شکوفایی استعدادهای جدید با توجه به وسعت و جمعیت بالای منطقه به دنبال افزایش این فضاها در شهرستان‌هستیم.
کد خبر: ۹۴۸۹۴۰۱
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

سجاد کیخا، بخشدار بخش مرکزی شهرستان هامون در حاشیه افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در شهرستان هامون، در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: باتوجه به پیشبرد اهداف دولت مردمی حضرت ایت الله رئیسی و ضرورت توسعه فضاهای ورزشی در مناطق روستایی با هدف ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی و کشف و شکوفایی استعدادهای جدید وبا توجه به وسعت و جمعیت بالای منطقه، مجدانه به دنبال افزایش تعداد این فضاهای ورزشی در سطح شهرستان بوده و هستیم.

کیخا در خصوص اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ها افزود: اینها گوشه ای از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت رفاه حال روستاییان عزیز هست که تقدیم مردم عزیز و جوانان غیور و ورزشکار منطقه میشود.

وی ادامه داد: پروژه زمین چمن مصنوعی اسلام آباد مبلغی بالغ بر ۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری و پروژه زمین چمن مصنوعی روستای ده کول هم با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران و دهیاری که در هفته دولت به دستان توانمند فرماندار جهادی شهرستان کلنگ زنی و قول بهره برداری آن را در ایام الله دهه فجر دادیم که بحمدالله امروز هر دو زمین چمن با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان هامون در خصوص دیگر پروژه های در دست کار در شهرستان تصریح کرد: ما کماکان بدنبال افزایش اینگونه فضاهای ورزشی در سطح بخش مرکزی و شهرستان هامون هستیم و برنامه ریزی برای احداث چند زمین چمن ورزشی دیگر هم انجام شده و ان شاالله درکنار همکاری با بقیه مسئولین بتونیم دسترسی جوانان را به اینگونه فضاها بیشتر کنیم.

ارسال نظرات