به مناسبت فرارسیدن دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی؛

برگزاری همایش «دختران انقلاب» در شهرستان بدره

این مراسم به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه‌ی فجر و با همت سپاه ناحیه بدره در محل حسینیه و با حضور بانوان انقلابی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۴۰۷
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴


به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین شیری نیا مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه بدره 

 با اشاره به جایگاه زنان در قبل و بعد از انقلاب گفت: شأن و منزلت زنان به واسطه‌ی پیاده سازی دستورات اسلام و قران در متن انقلاب و در سیره‌ی عملی امام خمینی (ره) بهیچ وجه قابل قیاس با جایگاه آنان در قبل از انقلاب که به مثابه‌ی کالایی صرفا جهت رفع نیاز‌های مرد با اون رفتار می‌شد؛ نیست.
آنچنان که ما در نامه‌های امام خمینی (ره) بنیان گذار انقلاب به همسرشان می‌بینم که لبریز از احترام؛ عشق و ستایش است.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ادامه با ارائه  آماری از موفقیت‌ها و جایگاه‌های علمی و هنری و ورزشی زنان در قبل و بعد از انقلاب پرداخت و با اشاره به شعار پوشالی «زن _زندگی_آزادی» عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران از زمان انقلاب به تن این شعار جامه‌ی عمل پوشانده و زندگی زنان را از فلاکت در زمان پهلوی به سمت زندگی پویا و فعال سوق داده است. بطوریکه امروزه شاهد درخشش زنان در تمام عرصه هایکه مردان فعالیت می‌کنند هستیم. نه آنکه این کلمات را به پای مقاصد منحوس دشمنان که از آزادی و زن ایرانی چیزی جز هوسرانی و بی حجابی نمی‌خواهند؛ ذبح کند.
حجت الاسلام شیری نیا در پایان از متن سخنرانی تعدادی سوال برای حضار طرح کردند و به برندگان جوایز نقدی اهدا کردند.
در این مراسم، بانوان بسیجی کار آفرین اقدام به برپایی نمایشگاهی از تولیدات محلی و سنتی و فراآورده‌های خوراکی و مصرفی نموده بودند که مورد بازدید علاقمندان قرار گرفت.

همچنین در بخش دیگری از حسینیه نمایشگاه پوستری با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی برپا شد 

ارسال نظرات