خبرهای داغ:

نبض کمک های مومنانه در فجر انقلاب در شهرستان سرخه می تپد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه از توزیع گوشت، برنج ایرانی و پوشاک جهت دستگیری از خانواده های نیازمند در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۹۵۸۹
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به همت جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه جریان دارد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدامات همدلانه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بزرگداشت دهه فرخنده فجر اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور رشادت‌ها و جانفشانی مردم مؤمن و با اراده کشورمان در راه مبارزه با طاغوت و سرنگونی نماد استبداد وپیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری ابر مرد تاریخ امام روح الله است.

او افزود: هر آنچه که ما امروز در اختیار داریم به برکت خون شهدا و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که نسل جوان باید بیش از گذشته با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) اضافه کرد: با هدف بزرگداشت این دهه پنج دست لباس زمستانی به ارزش 14 میلیون ریال به همت گروه جهادی شهید فخری زاده تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا شد.

شهادت بیان داشت: همچنین مبلغ 14 میلیون ریال برنج ایرانی خریداری و بین افراد بی بضاعت و کمک بضاعت در روستا توزیع شد.

او بیان داشت: خرید 35 میلیون ریال گوشت توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در یک مرحله و توزیع گوشت بین نیازمندان مبلغ یک 17 میلیون ریال در مرحله دیگر از دیگر اقدامات مومنانه در روستا به همت کارگروه های جهادی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار