به مناسبت دهه مبارک فجر؛

تجلیل مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از بازنشسته فرهنگی

همزمان با هفتمین روز از دهه فجر مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در منزل جواد جلالی از بازنشستگان فرهنگی دیدار و از وی تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۴۸۹۶۸۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار که مدیرکل سازمان بازنشستگان استان و معاون فرهنگی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی حضور داشتند با تبریک دهه فجر گفت: بازنشستگی فصل نوینی از زندگی و تجربه سالها کار و تلاش در عرصه خدمت است.
حسنعلی عزت‌خواه ، تکریم بازنشستگان فرهنگی را کاری ارزشمند دانست وگفت: معلم بازنشسته نمی شود فقط
فضای کلاس درس را عوض نموده است ودر سطح وسیع تری در اجتماع رسالت خویش را انجام می دهد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از سازمان بازنشستگی استان در تعامل خوب با آموزش وپرورش گفت: تكريم و تجليل از بازنشستگان فرهنگي تجليل از علم فرهنگ و شرافت در جامعه دانست که باید قدردان این گنجینههای ارزشمند باشیم.
جلیل رئیس سازمان بازنشستگی استان نیز گفت: به مناسبت دهه فجر تجلیل از بازنشستگان که از مفاخر ارزشمند جامعه هستند را وظیفه خود می دانیم.
جلیل ، توجه به بازنشستگان فرهنگی که سالها در عرصه تعلیم وتربیت منشا خدمات موثری بودند را یک ضرورت دانست و گفت: جامعه مدیون کار معلم است و نباید از این سرمایه های اجتماعی که تجربیات و نظرات خوبی دارند غافل شویم.
جواد جلالی از بازنشستگان فرهنگی و از مفاخر قرآنی استان نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی و خوشحالی از حضور مسئولان گفت: از سال ۱۴۶۱ کار معلمی را شروع کردم ودر سال 1391 بازنشسته شدم.
وی گفت: بعد از بازنشستگی کارهای فرهنگی و قرآنی را ادامه داده ام و هم اکنون با دانشگاههای استان و در برنامه های صداو سیما همکاری دارم.
این کارشناس امور قرآنی در ادامه گفت: بازنشستگان می توانند فخر جامعه باشند و اجازه ندهیم بازنشستگان ما فسیل شوند.
جلالی ، اساسی ترین مشکل بازنشستگان را مشکلات معیشتی و اقتصادی دانست وگفت: علاوه بر مباحث عاطفی و تکریم بازنشستگان بر مبنای آموزه های دینی به مشکلات معیشتی بازنشستگان که دغدغه مهمی است رسیدگی کنید.
گفتنی است : جواد جلالی بازنشسته فرهنگی و یکی از مفاخر قرآنی در حوزه های فرهنگی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار