فرمانده دوران دفاع مقدس :

انقلاب اسلامی در همه عالم بشریت بی‌نظیر است

ساری-استادحسینی بااشاره به تبیین دستاورد‌های نظام گفت: انقلاب اسلامی در همه عالم بشریت بی‌نظیر است.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۰۳
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

انقلاب اسلامی در همه عالم بشریت بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اولین یادواره شهدای سیمان مازندران در سالروز وفات حضرت زینب (س) و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات کارخانه سیمان نکا برگزار شد.

سردار علی استاد حسینی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این مراسم ضمن تبیین دستاورد‌های نظام خواستار نشر فرهنگ دفاع و روحیه شهادت طلبی و جهاد در بین جوانان شد و گفت: انقلاب اسلامی  در همه عالم بشریت بی‌نظیر است.

استاد حسینی افزود: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا چهل و چهار سال از عمر آن گذشته و هر سال هم باشکوهتر مقتدرتر و رهبرش با استقامتر و پیروان انقلاب و رهبری محکم‌تر مستحکم‌تر از هر سالی در پای انقلاب ایستاده‌اند و این خود نشان آن است که ابرقدرت جهان اسلام هستیم؛ در جبهه حق هستیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: علی رغم اینکه تمام تلاش‌های دشمن علیه ما بصورت هجمه وارد شد الحمدالله مرم محکم ایستادند، چراکه شهدا هم ایستادند.

استاد حسینی با تأکید بر اینکه مردم ایران بدانند که تا ابد مدیون خون شهدا هستیم، بیان کرد: خانواده‌های شهدا را تکریم کنیم، چون شهدا و خانواده‌ای آنان عزت و اقتدار هستند.

این فرمانده دفاع مقدس با بیان اینکه همواره در سایه شهدا هستیم، خاطر نشان کرد: دشمنان برای حذف انقلاب و جمهوری اسلامی تلاش‌های زیادی کردند؛ آنها می خواستند که انقلاب اسلامی را سرنگون کنند، اما نتواستند کاری از پیش ببرند.

استاد حسینی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی روی استقلال و بالندگی مقتدر‌تر از گذشته است، اظهار امیدواری کرده است ملت همچون گذشته مقتدر تا ظهور حضرت ولیعصر(عج) در خط انقلاب و رهبری حافظ خون شهدا باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار