مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

هدف از برپایی میز خدمت کاهش بوروکراسی اداری در راستای حل مشکلات مردم است

به گفته مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس بدون شک حضور دستگاه‌های اجرایی در یک محل خاص باعث کاهش بوروکراسی اداری و تسریع در روند رسیدگی به مراجعات مردمی می‌شود.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۳۱
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج  از رشت،حجت‌ الاسلام والمسلمین احسان‌ الله محمدی ظهر امروز در حاشیه برگزاری میز خدمت در مصلی رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمت به مردم و‌حل مشکلات آنان یکی سعادت برای مسوولان در دنیا و آخرت است، اظهار کرد:مردم ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و انتظار دارند تا مسوولان در تمامی بحران‌ها در کنار آنان بوده و از هیچ‌تلاشی برای کاهش مشکلات آنان دریغ نکنند.


وی برپایی میز خدمت در مصلی رشت به مناسبت دهه مبارک فجر را اقدامی قابل تامل دانست و گفت: در این میز خدمت بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی، اداری و بانکی گیلان در محل مصلای امام خمینی رشت مستقر شدند تا با ایجاد بستر‌های لازم برای پاسخگویی به درخواست‌های مراجعه کنندگان، روند رسیدگی به مطالبات عموم را تسریع و تسهیل کنند.


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم‌توجه به تداوم برپایی میز خدمت در مصلی رشت بیان کرد: خوشبختانه برپایی این میز خدمت در دهه فجر با استقبال مردم مواجه شده است لذا تداوم چنین میز خدمتی می‌تواند به ایجاد آرامش در استان کمک کند.


محمدی یکی از اهداف برپایی میز خدمت را کاهش بوروکراسی اداری در راستای حل مشکلات مردم دانست و تصریح کرد: بدون شک حضور دستگاه‌های اجرایی در یک محل خاص باعث کاهش بوروکراسی اداری و تسریع در روند رسیدگی به مراجعات مردمی می‌شود لذا انتظار داریم این قبیل برنامه‌ها به طور مداوم در استان گیلان برگزار شود.
پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار