توزیع کمک های مومنانه هم زمان با ایام الله دهه فجر در مناطق عشایری سیستان و بلوچستان

فروغی گفت: در راستای تداوم کمک های مومنانه،صد کیسه آرد در مناطق عشایری به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر و نیز سالگرد ۴۴ پیروزی انقلاب اسلامی توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۸۲۳
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

سرهنگ پاسدار حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این دهه به عنوان دههٔ فجر در جمهوری اسلامی ایران به روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ گفته می‌شود که طی آن رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی(ره ) بعد از تبعید چهارده ساله در دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران بازگشت و در نهایت در بیست و دوم بهمن ماه با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی سقوط کرد و انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ به پیروزی شیرین خود رسید.

وی در ادامه با تعابیر؛ ایّام الله پیروزی خون بر شمشیر، دین بر بی‌دینی، حکومت خدا بر حکومت طاغوت، تجلّی دیانت، فقاهت، تقوا و پاکی در رهبری این حکومت و همچنین بقای انقلاب و استقامت و ثبات قدم آحاد این مردم را در مسیر انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: به مناسبت ایام الله دهه فجر ، و با هدف کمک به نیازمندان و افراد آسیب دیده در راستای تداوم کمک مومنانه صد کیسه آرد در مناطق عشایری به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر و نیز سالگرد ۴۴ پیروزی انقلاب اسلامی توزیع شد.

سرهنگ پاسدار حسین فروغی با بیان اینکه سپاه در راستای اجرای فرامین و منویات رهبر معظم انقلاب گام برداشته و بر میدار ادامه داد: با هدف مواسات و همدلی و کمک به قشر عشایر که یکی از آسیب پذیر ترین اقشار جامعه هستند به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر رزمایش کمک مومنانه را حوزه های عشایری در استان اجرا کرده است.

مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان تصریح کرد: در این رزمایش تعداد 100کیسه آرد بین عشایر با همکاری معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس نزسا توزیع شده است.

این مسئول در پایان افزود: این اقدام توسط بسیج عشایری سپاه سلمان در مناطق عشایری به منظور کمک به مردم محروم و مستضعف و محرومیت زدایی و نیز با هدف مواسات و همدلی با نیازمندان در سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است .

ارسال نظرات