کارگاه مقابله با جنگ نرم در فضای مجازی ویژه مادران در شهرستان ایرانشهر برگزار شد

کارگاه مقابله با جنگ نرم در فضای مجازی با حضور مادران بسیجی در حوزه مقاومت بسیج بتول بخش دامن شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۸۹۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ،کارگاه مقابله با جنگ نرم در فضای مجازی با حضور مادران بسیجی در حوزه مقاومت بسیج بتول بخش دامن شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

آمنه بامری پور، فرمانده حوزه مقاومت بسیج بتول سپاه ایرانشهر به بیان تهدیدات جنگ نرم برای جوانان و عوامل موثر در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، مسائل سیاسی روز، نقش بصیرت، تهاجم فرهنگی در راستای جنگ نرم پرداخت.

بامری پورگفت: جنگ نرم در پی از پای درآوردن اندیشه و تفکر جامعه هدف می باشد تا حلقه‌های فکری و فرهنگی آن را سست کند و با بمباران خبری و تبلیغاتی، در نظام سیاسی اجتماعی حاکم تزلزل و بی‌ثباتی تزریق کند از جمله مباحثی است که از دیر زمان،در دنیا شکل گرفته است.

وی افزود: از آنجا که ایران امروزه به لحاظ وسعت سرزمینی، نیروی انسانی، امکانات نظامی، منابع طبیعی سرشار و موقعیت جغرافیایی ممتاز در منطقه خاورمیانه و نظام بین‌الملل به قدرتی کم‌نظیر تبدیل شده است، لذا از دید کارشناسان سیاسی کشورهای غربی، دیگر نمی‌توان با یورش نظامی و جنگ سخت آن را سرنگون کرد، بلکه تنها راه سرنگونی نظام جمهوری اسلامی پیگیری مکانیسم‌های جنگ نرم و به کارگیری تکنیک‌های عملیات روانی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج بتول سپاه ایرانشهر ماهواره را یکی از ابزارهای مهم برای اجرایی شدن برنامه های تهاجم فرهنگی دشمن دانست و تاکید کرد: امروز دشمنان از طریق جنگ فرهنگی درصدد تحقق اهداف خود هستند و مهمترین راه برای مقابله با جنگ نرم آگاهی و هوشیاری در تربیت فرزندان و تبعیت از سبک و سیره ائمه و رواج امر به معروف و نهی از منکر است.

وی در پایان بانوان را به الگوگیری از حضرت زهرا (س) در زندگی توصیه کرد و در ادامه بیان کرد: شبکه های ماهواره ای فارسی از رویکرد سیاسی به رویکرد فرهنگی تغییر جهت داده اند و اکثر فیلم هایی که از این شبکه ها پخش میشود، فیلم های خانوادگی است و هدف اصلی آنها تغییر افکار زنان به عنوان محور تربیت در خانواده و تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی است. اولین کارشان هم حیا زدائی است که فکر و نسل آینده ما را هدف قرار گرفته اند.

ارسال نظرات