نشست روشنگری و جهاد تبیین در شهرستان ایرانشهر برگزار شد

نشست روشنگری و جهاد تبیین با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حدیث در مسجد جامع توحید شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۸۹۶
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، به مناسبت دهه مبارک فجر نشست روشنگری و جهاد تبیین با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج حدیث در مسجد جامع توحید شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

سارا شهلی بر، هادی سیاسی بسیج در سپاه ایرانشهر با اشاره به برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر در جای‌جای شهرستان، گرامیداشت این دهه باشکوه را امری بسیار مهم دانست.

وی گفت: انقلاب اسلامی وقتی به پیروزی رسید که ایران به جهان غرب وابستگی شدیدی داشت و رهنمودهای امام خمینی (ره) توانست این وابستگی و خودفروختگی را از بین ببرد.

شهلی بر اضافه کرد: دستاوردهای ارزشمندی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای کشورمان به دست آمده است، آن‌قدر زیاد هست که غربی‌ها را به دشمنی وادارد و از این‌رو، امروز اولویت اصلی همه ما باید بیان این دستاوردها برای جوانان و نوجوانان باشد.

وی تصریح کرد: نسل امروز تشنه دانستن درباره انقلاب اسلامی، تحولات آن، دستاوردهای عظیم این انقلاب و آینده کشور است و باید این موارد در نهضت جهاد تبیین مدنظر قرار گیرد.

هادی سیاسی سپاه شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه توجه به جهاد تبیین در گام دوم انقلاب یک فریضه مهم بوده و بارها در سخنان رهبر معظم انقلاب نیز مورد تأکید قرار گرفته است، گفت: اقناع افکار عمومی و خنثی‌سازی دشمنی‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با توجه به جهاد تبیین ممکن می‌شود و این مسأله باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات