مدیر آبفای شهر ملارد

شناسایی 1000 رشته انشعاب غیرمجاز در ملارد

مدیر آبفای شهر ملارد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 1000 رشته انشعاب غیرمجاز در شهرستان ملارد شناسایی شده که از این تعداد بیش از 300 رشته انشعاب پس از طی مراحل قانونی تبدیل به مجاز شده است.
کد خبر: ۹۴۸۹۹۶۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مدیر امور آب و فاضلاب شهر ملارد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 1000 رشته انشعاب غیرمجاز در شهرستان ملارد شناسایی شده که از این تعداد بیش از 300 رشته انشعاب پس از طی مراحل قانونی تبدیل به مجاز شده است.

مهدی زماندار گفت: یکی از چالش‌های شهرستان ملارد وجود باغ‌ویلاها و انشعاب‌های غیرمجاز هستند و برخی از ویلاهای غیرمجاز، با لوله‌کشی‌های مخفیانه و شبانه، آب شرب روستاها را برای پر کردن استخرها و آبیاری درختان و فضای سبز ویلا استفاده می‌کنند.  
زماندار افزود: فرمانداری شهرستان ملارد نیز اراده جدی در برخورد با ساخت و سازها و انشعاب‌های غیرمجاز در این شهرستان را دارد.
وی خاطرنشان کرد : شناسایی و جمع‌آوری این‌گونه انشعاب‌ها به‌طور روزانه از سوی عوامل اجرایی آبفای ملارد در حال پیگیری و انجام است.  
مدیر آبفای شهرستان ملارد افزود: دشواری‌های تامین آب این شهرستان در سومین سال پیاپی خشک‌سالی اشاره کرد و گفت: این شهرستان ۴۰هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب، ۵۸ کیلومتر خط انتقال و ۲۵۶ کیلومتر شبکه توزیع دارد.  

وی گفت: فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرستان ملارد با ظرفیت تصفیه ۳۵هزار مترمکعب در مدار بهره‌برداری قرار دارد. زماندار تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲هزار رشته انشعاب با بیش ۱۰۰ کیلومتر خطوط جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب به این تصفیه‌خانه متصل هستند.  
به گزارش خبرگزاری بسیج، آبفای شهرستان ملارد به بیش از ۴۰ هزار مشترک شهری و 8000 مشترک روستایی خدمات‌رسانی می‌کند.

ارسال نظرات