فرمانده سپاه چالوس:

در عملیات والفجر هشت غیرت و شهامت رزمندگان به نمایش گذاشته شد

ساری-فرمانده سپاه چالوس به چرایی نامگذاری سالروز عملیات والفجر ۸بعنوان روز حفاظت اطلاعات اشاره کرد و افزود: غافلگیری ارتش بعث نتیجه رعایت کامل اصول حفاظتی در این عملیات از سوی فرماندهان و رزمندگان بود.
کد خبر: ۹۴۹۰۱۳۵
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

چالوس

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران ، مراسم ویژه گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸و سالروز تاسیس سازمان حفاظت اطلاعات با حضور سرهنگ رمضانی فرمانده سپاه شهرستان و با حضور جمعی از پایوران و سربازان،اعضای یگان شهید سلیمانی و گردان امام حسین علیه السلام ظهر امروز در سالن همایش شهید رضا قربانی سپاه ناحیه برگزار شد.

سرهنگ رمضانی در این مراسم با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران عملیات غرورآفرین والفجر ۸ در بیستم بهمن ۱۳۶۴، گفت: باید موقعیت و جایگاه خود را قدر بدانیم و به تأسی از فرمایشات حضرت امام علی علیه السلام تکیه کنیم که فرمودند« من عرف نفسه، فقد عرف ربه».

چالوس

فرمانده سپاه چالوس  به چرایی نامگذاری سالروز عملیات والفجر ۸بعنوان روز حفاظت اطلاعات هم اشاره کرد و افزود: غافلگیری ارتش بعث نتیجه رعایت کامل اصول حفاظتی در این عملیات از سوی فرماندهان و رزمندگان بود که همه اینها نشان از شجاعت و لیاقت و شایستگی و شهامت رزمندگان اسلام دارد .

سرهنگ رمضانی با بیان اینکه  عملیات والفجر هشت جزو نادرترین و غرور آمیزترین عملیات نظام اسلامی است، ادامه داد: و گفت:عملیات والفجر ۸ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در بیستم بهمن سال ۱۳۶۴ با رمز مقدس یافاطمه الزهرا سلام الله علیها، شروع شد و الحمدلله موفقیت های خوبی رقم زد که موجب تحیر جهانیان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار