به مناسبت دهه فجر صورت گرفت.

ارائه خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم ایلام

بسیج جامعه پزشکی به مناسبت دهه فجر در مناطق محروم ایلام خدمات پزشکی ارائه می‌کند.
کد خبر: ۹۴۹۰۲۴۰
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴


به گزارش خبرگزاری بسیج، دهه فجر یادآور خدمت‌رسانی به مردم و آغاز پیشرفت برای سربلندی ایران است کشوری که در سال‌های متمادی باوجوداینکه جبهه استکبار با تمام توان در مقابل آن ایستاده شود؛ اما به راهش ادامه داد و نلغزید تا جایی که امروز در زمینه‌های مختلف نام ایران در رتبه‌های برتر جهانی می‌درخشد.

علاوه بر این رویکرد انقلاب اسلامی همیشه توجه به مردم به‌ویژه مردم نقاط محروم است و گروه‌های مختلف رهسپار مناطق محروم برای خدمت‌رسانی می‌شوند.

سپاه و بسیج به‌عنوان نهادی که به پا خواسته از انقلاب و همیشه از با مردم بوده است همیشه خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم را با کمترین امکانات و بهترین نتایج رقم زده است.

مردم مناطق محروم و دوردست استان از خدمات تیم‌های چند تخصصی بسیج جامعه پزشکی به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر بهره‌مند شدند.

علی مریدی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام در خصوص خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم ایلام گفت: ۶ تیم چند تخصصی پزشکی و ۱۰ تیم امدادی پزشکی عمومی به مناطق محروم و دوردست ایلام به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اعزام شدند.

وی افزود: باتوجه‌به بعد مسافت و موانع و مشکلات مردم در مناطق محروم و دوردست استان در دسترسی به خدمات تخصصی پزشکی و بر اساس غربالگری انجام شده توسط شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها و اعلام نیاز بر اساس میزان شیوع بیماری‌ها، تیم‌های چند تخصصی پزشکی به مناطق اعزام می‌شوند و خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی موردنیاز را ارائه می‌دهند.

مریدی در ادامه گفت: که آغاز این خدمت‌رسانی با اعزام تیم چند تخصصی پزشکی شامل تخصص‌های داخلی، زنان و زایمان، اطفال، عمومی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و دارویی به روستای فتح دشت عباس دهلران بوده و ان‌شاءالله بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان دهه مبارک فجر در مناطق مختلف ایلام ادامه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار