خبرهای داغ:

بالا رفتن دیوار خانه نیازمند در اردوی جهادگران آبادان

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار از تهیه مصالح ساختمانی وکندن پی و آماده کردن برای ساخت دیوار خانه یک نیازمند به مناسبت دهه مبارک فجر توسط گروه جهادی شهید شریف قنوتی مرکز خبرداد
کد خبر: ۹۴۹۰۲۴۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

دشتی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروند کنار بیان کرد: با شناسایی یک خانواده نیازمند که نیاز به ساخت دیوار داشتند و مدت‌ها بود که از این بابت مشکل داشتند،به مناسبت دهه مبارک فجر گروه جهادی شهید شریف قنوتی زير مجموعه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی مرکز مقاومت بسیج اروندکنار وارد عمل شدند.

 

وی اضافه کرد: این جهادگران ابتدا با تهیه مصالح از قبیل؛ماسه،سیمان،سنگ وبلوک اقدام به کندن وزدن پی دیوار این خانه نیازمند کردند و تا پایان واتمام کار به صورت جهادی در ۲روز اقدام به ساخت و تکمیل این دیوار کردند.

 

 

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار عنوان داشت: دهه فجر فرصت خوبی برای کمک به نیازمندان و محرومین است و باشناسایی این خانواده توانستند با یک حرکت خوب و به جا مشکل این خانواده را رفع کنند و طعم این روزهای پیروزی انقلاب اسلامی برای این خانواده شیرین کنند و خاطره ای خوبی از این دهه مبارک در ذهنشان بماند.

 

 

 

دشتی در نهایت از دیگر پایگاه ها نیز در خواست کرد که دراین فرصت باقیمانده از این ماه وایام الله دهه مبارک فجر نسبت به اجرای فعالیتهای جهادی در سطح حوزه استحفاظی پایگاه های خود اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار