مسئول سازمان بسیج هنرمندان گفت: هیچ قانونی درباره حدود فعالیت سلبریتی‌ها در فضای مجازی وجود ندارد.
کد خبر: ۹۴۹۰۲۵۵
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

برخی از به‌اصطلاح هنرمندان در جریان اغتشاشات اخیر، آموزش مقابله با نیروهای امنیتی را می‌دادند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان بعد از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی ولیعصر (عج) و با حضور جواد جمیری مسئول سازمان بسیج هنرمندان و سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد.

 

جمیری طی سخنانی در این جلسه اظهار داشت: در این جلسه می‌خواهیم ضمن بررسی وضعیت هنرمندان در سال ۱۴۰۱ و آسیب شناسی پیرامون آن، راهکارها و راهبردها را مرور کنیم تا بتوانیم سال ۱۴۰۲ را با یک برنامه ریزی دقیق تر شروع کنیم.

 

وی با بیان اینکه یکی از اتفاقات که در اغتشاشات افتاد ورود چهره های هنری به صحنه اغتشاشات بود، ادامه داد: تقریبا سیصد نفر از هنرمندان وارد عرصه اغتشاشات شدند و لایه اول آنها کسانی بودند که خط مقدم بودند و اهرم دشمن محسوب می‌شدند؛ کار تا جایی پیش رفت که برخی از این افراد آموزش مقابله با نیروهای امنیتی را می دادند.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان مطرح کرد: صنوف هنری متاسفانه نقش مثبتی در منظومه فرهنگی هنری انقلاب اسلامی ایفا نکردند و ضعفی که جبهه انقلاب داشت این بود که تقسیم کار درست و دقیقی نداشت.

 

جمیری عنوان کرد: در حوزه کلان نیازمند یک برنامه ریزی هستیم و در بحث مرجع سازی و چهره سازی هم ضعف بسیار جدی داریم. هیچ قانونی درباره حدود فعالیت سلبریتی ها در فضای مجازی وجود نداشت و همین باعث سردرگمی در برخورد با این عوامل شد.

 

مسئول بسیج هنرمندان گفت: در سال جاری برگزاری جشنواره تئاتر بسیج را داشتیم که در سراسر کشور ۷۰۰ گروه تئاتری در این جشنواره به رقابت پرداختند و برای سال ۱۴۰۲ رویدادهایی را طراحی کردیم تا هنرمندان‌مان ورود کنند و بتوانیم شبکه‌سازی کنیم.

 

وی از افتتاح کنگره سراسری شهدای هنرمند در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: سازمان بسیج هنرمندان به حوزه عفاف و حجاب هنرمندان ورود کرده و با آسیب‌شناسی‌های دقیق، برنامه جامعی برای هنرمندان و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دارد.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات