گردهمایی مداحان و شعراء جوان و پیشکسوت در مشهد مقدس

گردهمایی 3 روزه مداحان و شعراء جوان و پیشکسوت در مشهد مقدس
کد خبر: ۹۴۹۰۲۵۶
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان،یوسف ارجونی، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی کشور در مورد برگزاری همایش سالیانه و سراسری 150 نفره مداحان و شعراء جوان و پیشکسوت به مدت ۳ روز در مشهد اظهار داشت: این همایش از 19 تا 21 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد که در آن طی سخنرانی‌ها و کارگروه‌های متعدد علاوه بر پرداختن به مسائلی از قبیل جهاد تبیین، به کارکرد های اثربخش هیات و ارتقاء بصیرت افزایی سیاسی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

رییس بسیج مداحان افزود : این همایش با محوریت توانمند سازی تخصصی برای مداحان ملی جوان و پیشکوست و انتقال تجربیات در عرصه ستایشگری  با همکاری و مشارکت سازمان بسیج مداحان کشور و هیات رزمندگان اسلام انجام می پذیرد.

ارجونی ادامه داد : در این همایش حجج الاسلام رفیعی و طائب سخنرانی خواهند کرد. همچنین جمعی از مداحان کشور به همراه شعرای آیینی همچون حجت الاسلام و المسلمین جواد محمد زمانی، حمید رمی ، احمد بابایی و حمید رضا برقعی  و از هر استان یک مداح شاخص در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیحه سرایی مداحان اهل بیت (ع) و شعرخوانی شعرای آیینی در حرم مطهر امام رضا (ع) و  دیدار  با حجت الاسلام و المسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی از جمله برنامه‌های این همایش می باشد.

ارسال نظرات