امام جمعه زنجان:

برکات انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست

زنجان-نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برکات زیادی داشت، گفت: از همان روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی که با ماهیت دینی شکل گرفت، دشمنان به ویژه آمریکا مخالفت‌های خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۴۹۰۳۲۴
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰

برکات انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مراسم افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه و بسیج که با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج برگزار شد، اظهار داشت: اینکه می‌گویند پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن بود، مبالغه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی برکات زیادی داشت، گفت: از همان روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی که با ماهیت دینی شکل گرفت، دشمنان به ویژه آمریکا مخالفت‌های خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب با هدایت امام راحل و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید و کسی باور نمی‌کرد که ۴۴ سال با اقتدار و قدرت ادامه داشته باشد، افزود: هدف، حضور مردم در صحنه و هدایت‌های رهبری سه مولفه‌ای هستند که در پیروزی و پایداری این نظام در طول ۴۴ سال نقش اساسی داشتند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه اگر پا به پای آرمان‌های انقلاب حرکت کنیم به پیروزی می‌رسیم و در این راستا رهبری فرمودند که شانیت ما خدمت به مردم است، گفت: یک بعد جنگی که دشمن آغاز کرده اقتصادی و فرهنگی و محرومیت است و قطعا با هوشیاری تمام تاکنون پیروز شده‌ایم و از به بعد هم پیروز می‌شویم

ارسال نظرات
آخرین اخبار