ایران امروزه در محاصره تبلیغات دروغین دشمنان قرار دارد

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات ولفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات سپاه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: ایران امروزه در محاصره تبلیغات دروغین دشمنان قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۹۰۳۳۱
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

ایران امروزه در محاصره تبلیغات دروغین دشمنان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله جوانی در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر کشور را در محاصره تبلیغات دروغین دشمن دانست و اظهار کرد: امروزه دشمنان جمهوری اسلامی می‌خواهند با ابزار رسانه‌ای عظیمی که در دست خود دارند ذهنیت و قلب جامعه ایران را با محاصره کشور از طریق تبلیغات دروغین در جهت پیشبرد اهداف خود تصرف کنند.
وی رعایت اصول حفاظتی و اطلاعاتی را در عملیات والفجر ۸ بسیار اثربخش دانست و اظهار کرد: استفاده از اصول حفاظتی و اطلاعاتی در دوران عملیات والفجر ۸ توانست دشمن را از جهات مختلفی غافلگیر کرده و محکوم به شکست کند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مهمترین دلایل نامگذاری روز حفاظت اطلاعات سپاه را عبرت آموختن از اقدامات اطلاعاتی دشمنان در گذشته و بالا بردن سطح هوشیاری در این نهاد دانست و افزود: شایسته است حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از درس‌ها و عبرت‌های گذشته از اقدامات دشمنان در زمینه‌های مختلف در جهت جلوگیری از این اقدامات بیش از گذشته تلاش کند.

ایران امروزه در محاصره تبلیغات دروغین دشمنان قرار دارد

سردار یدالله جوانی حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تا به امروز بسیار موفق خواند و اذعان کرد: حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران در جلوگیری از شکست‌های حفاظتی تا به امروز بسیار موفق بوده است و تلاش‌های بسیاری از دشمنان را برای سرقت اطلاعات و ضربه زدن به امنیت ملی خنثی نموده است.
وی با اشاره به قرار گرفتن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی گفت: قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی توسط دشمنان نشانه شکست‌های متعدد دشمنان در مقابل این نهاد مقدس می‌باشد.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران را در میدان نبرد شکست خورده دانست و اظهار کرد: امروزه دشمنان به دلیل شکست‌های متعدد خود در میدان نبرد به سمت حوزه تبلیغاتی برای مقابله با کشور رفته است و با سرمایه گذاری بر روی شبکه‌های معاند خود و عوامل آن‌ها می‌خواهد ملت ایران را فریب دهد به گونه‌ای که جوانان کشور حق را از باطل تشخیص ندهند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار