همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛

بهره برداری از چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان مه ولات

به مناسبت دهه مبارک فجر چندین طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان مه ولات با حضور مسئولان محلی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۴۹۰۳۶۰
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی مه ولات با بیان اینکه نمایندگی تراکتورسازی ایران در شهر فیض آباد شهرستان مه ولات به بهره برداری رسید گفت: این نمایندگی با سرمایه گذاری بالغ ۵۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۹ آغاز و در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید.

هادی ساربان افزود: : تا قبل از راه اندازی این نمایندگی کشاورزان برای انجام امورات خود به شهرستان‌های اطراف مراجعه می‌کردند با ایجاد نمایندگی، کشاورزان به راحتی به خدمات پس از فروش دسترسی دارند.

افتتاح طرح ۴G روستای دوغ آباد

رئیس اداره مخابرات مه ولات گفت:طرح ۴G روستای دوغ آباد مه ولات با اعتبار بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
رضا برهانی افزود: این طرح به نیابت از چند طرح توسعه مشترکین تلفن ثابت، توسعه مشترکین باند پهن و توسعه فیبرنوری با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از آسفالت روستای دوغ آباد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مه ولات با بیان اینکه ۴ هزار و ۲۶۱ متر آسفالت روستای دوغ آباد شهرستان مه ولات به به بهره برداری گفت: آسفالت این طرح از محل قیر‌های مصرفی رایگان ۱۴۰۰ تامین شد که به نمایندگی از سایر روستا‌ها بخش شادمهر شهرستان مه ولات در روستای دوغ آباد به بهره برداری رسید.

حامد رحمانی افزود: در روستای دوغ آباد ۴هزار و ۲۶۱ متر آسفالت شده که بنیاد مسکن ۶۴ تن قیر رایگان به صورت تهاتر به مبلغ ۶ میلیارد ریال و دهیاری روستا مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.

بهره برداری از طرح تعویض و اصلاح پایه‌های فرسوده برق

رئیس اداره برق مه ولات گفت: در طرح تعویض و اصلاح پایه‌های فرسوده شبکه فشار متوسطه فیدر ایمان ۱۵۰ پایه جدید در حال جایگزین شدن است که اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه در برداشته است.

مهدی مشفق ادامه داد: طول مسیر فیدر ایمان ۱۵ کیلومتر بوده که در فاز اول ۵ کیلومتر آن تعویض و اصلاح صورت گرفت.

وی  گفت: این طرح به نمایندگی ۲۵ طرح دیگر در سر فصل‌های توسعه و اصلاح و بهینه سازی شبکه و قدرت مانور در بخش شادمهر با هزینه ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون به بهره برداری رسید.

بهره برداری از حوزه بسیج خواهران شادمهر

در هشتمین روز از دهه فجر، حوزه بسیج خواهران شهر شادمهر شهرستان مه ولات به بهره برداری رسیدو
این طرح با هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین و سپاه امام رضا (ع) تکمیل شد.

 این ساختمان ۳۰۰ متر زیربنا دارد که با پیگیری‌های انجام شده قرار است به عنوان حوزه بسیج خواهران و مهمان سرا مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار