خبرهای داغ:
مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی:

زنان ایران اسلامی نقش به سزایی در توسعه کشور دارند

تبریز- مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: زنان ایران اسلامی همپای مردان نقش به سزایی در توسعه کشور ایفا می‌کنند و در بسیاری از عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نقش‌آفرین هستند.
کد خبر: ۹۴۹۰۴۱۳
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، زهرا کوهی روز چهارشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی در عجب‌شیر، افزود: زنان علاوه بر نقش‌آفرینی در عرصه توسعه، انتقال‌دهنده فرهنگ به نسل‌های بعدی جامعه به شمار می‌روند و هویت‌ساز هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان تضعیف هویت اسلامی زنان کشورمان را دنبال می‌کنند، از این قشر تلاشگر خواست تا در پاسداری از ارزش‌ها و هویت دینی خود بیش از پیش تلاش کنند.

کوهی با تاکید بر اینکه فرهنگ روستایی باید پایدار و زمینه‌ساز توسعه این مناطق باشد، بیان کرد: راه‌اندازی و تقویت صندوق‌های اعتبارات خرد زنان روستایی از جمله اقدامات دولت سیزدهم در راستای توسعه نقش بانوان در روستاهاست.

 نمایشگاه دستاوردهای زنان روستایی عجب‌شیر با محوریت تولید محصولات سالم و ارگانیک در روستای محمودآباد این شهرستان گشایش یافت.

این نمایشگاه با هدف بازاریابی برای تولیدات زنان روستایی و معرفی محصول سالم از تولید به مصرف برپا شده و زنان روستایی عجب‌شیر تولیدات خود را به نمایش گذاشته‌اند.

در این نمایشگاه محصولات کشاورزی و تولیدات خانگی از جمله صنایع دستی، خشکبار، عرقیات گیاهی و محصولات بسته‌بندی شده کشاورزی برای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در توسعه صنایع کوچک روستایی به نمایش گذاشته شده است.

همچنین با حضور مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان‌شرقی طرح جدول‌گذاری و آسفالت معابر روستاهای آغاجری و محمودآباد افتتاح، و عملیات اجرایی اصلی آبیاری روستای محمودآباد و چهارهزار و ۹۰۰ واحد مسکن روستایی در این شهرستان نیز آغاز شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار