ساری-فرمانده سپاه گلوگاه خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی این مجمع کمک به دولت انقلابی در جهت تحقق ایجاد دولت اسلامی و حل مشکلات جامعه است.
کد خبر: ۹۴۹۰۴۸۹
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

هدف مهم مجمع بسیج کمک به دولت برای حل مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در ایام الله دهه فجر مجمع بسیج با هدف کمک به نقش آفرینی و تحقق تدابیر ابلاغی مقام معظم رهبری در شهرستان گلوگاه برگزار شد.

سرهنگ یوسفی فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه دراین مجمع  گفت:مجمع بسیج با هدف کمک به نقش آفرینی و تحقق تدابیر ابلاغی مقام معظم رهبری و با حضور فرماندار شهرستان گلوگاه و دیگر روسای ادارات در سالن نمایش اداره ارشاد اسلامی گلوگاه برگزار شد.

سرهنگ ویسفی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ظرفیت‌های بسیج، تشکیل مجمع است، افزود:به همین دلیل مجمع بسیجیان در راستای اعتلای بسیج در شهرستان راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه گلوگاه خاطرنشان کرد: هدف از راه اندازی این مجمع کمک به دولت انقلابی در جهت تحقق ایجاد دولت اسلامی و حل مشکلات جامعه است.

به گفته سرهنگ یوسفی  مهم‌ترین کارکرد مجمع بسیج شامل چند بخش گفتمان سازی، جریان سازی، مطالبه گری با تأکید بر بیانات مقام معظم رهبری و منافع مردم است.

فرمانده سپاه گلوگاه اضافه کرد:به این منظور کار گروه‌های فرهنگی و اجتماعی، بهداشت سلامت و محیط زیست، آموزش، تحقیقات و فناوری، زنان و خانواده، اقتصاد زیر بنایی در شهرستان ایجاد و شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها