نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر:

از برکت انقلاب اسلامی ایران، دریچه های نور و امید به روی همه مسلمانان جهان باز شده است

نشست روشنگری به مناسبت دهه مبارک فجردردبیرستان پسرانه خاتم الانبیا بخش بنت شهرستان نیکشهر برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۹۰۴۹۶
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، حجت الاسلام و المسلمین نعیم اربابی، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر ازدستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف به چند نمونه اشاره کرد وگفت: شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها، می‌شود با آمریکا هم درافتاد، می شود لانه جاسوسی آمریکا را هم تصرف کرد، می شود جاسوس‌های آمریکایی را هم گرفت و نگهداشت و حفظ کرد، جوانان انقلابی و ایران این رابه دنیاثابت کردند.

وی افزود: ترسی که از آنها به واسطه تبلیغات زیادی که داشتنددر دنیا سایه افکنده بود که آمریکاابرقدرت است و کسی هم حق حرف زدن ندارد، شکسته است. صف آرایی در برابر نمایش قدرت آمریکا، امروز یکی از افتخارات بزرگ ملت ما این است که در برابر بزرگترین نمایش قدرت و آرایش ناوهای جنگی آمریکا و اروپا در خلیج فارس صف‌آرایی نموده است. انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران، جمهوری اسلامی ایران این هنر را کرده که بعد های عظیم تخیلی را شکسته و وحشت را از دل مظلومان برداشته و در دل ستمگران گذاشته است.

این مقام مسئول تبیین کرد: به حمدالله از برکت انقلاب اسلامی ایران، دریچه های نور و امید به روی همه مسلمانان جهان باز شده است و می رود تا رعد و برق حوادث آن رگبار مرگ و نابودی را بر سر همه مستکبران فروریزد. حمایت از مسلمانان آزاده، یکی از برکات این نهضت استقلال سیاسی و آزادی در انتخابات و تعیین سرنوشت است. انقلاب اسلامی به سخن امام خمینی(ره) دستاوردهای انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب ها متمایز ساخته است دستاوردهای در حوزه‌های جهانی معنویت و اخلاق دین فرهنگ سیاست اقتصاد مسائل اجتماعی نظامی و... از این رو دشمنان انقلاب اسلامی همواره در صدد کتمان دستاوردهای انقلاب هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اربابی درادامه گفت: بایدسپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خود یکی از دستاوردهای مهم و کلیدی انقلاب است و بر اساس قانون اساسی مسئولیت نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را بر عهده دارد موظف است آنها را بشناساند و سپس راهکارهای مناسب جهت حفاظت از هریک از این دستاوردها را در پیش گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار