خبرهای داغ:
سردار شمخانی:

انقلاب اسلامی بعثت مجدد برای اسلام ناب محمدی بود

همدان-معاون حقوقی و امور مجلس سپاه گفت: انقلاب اسلامی بعثت مجدد برای اسلام ناب محمدی و برای زدودن گمراهی‌ها و جهالت‌ها بود.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۸۶
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سهرابعلی شمخانی در جمع کارکنان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی بعثت مجدد برای اسلام ناب محمدی و برای زدودن گمراهی‌ها و جهالت‌ها بود.

وی با بیان اینکه اسلام ناب با قیام امام خمینی (ره) متبلور شد، افزود: ایشان آمریکا را از 15 خرداد مورد خطاب قرار داده چراکه شاه، مهره‌ای بیش نبود.

معاون حقوقی و امور مجلس سپاه عنوان کرد: هر جایی که نوری از هدایت متبلور بود، نقش روحانیت مجاهد دیده می‌شود که حضرت امام (ره) از پیشگامان این قشر است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در مقابل طاغوتی قیام کرد که سر تا پا وابسته به غرب بود و در مقابل مکتب قدرت ایستاد، مکتبی که اعتقاد داشت هر کسی قدرت دارد باید حکومت کند در حالی که اعتقاد امام (ره) بر تقوا استوار بود.

سردار شمخانی تصریح کرد: متأسفه در زمان پهلوی با وجود فروش 6 میلیون بشکه نفت مردم در مشقت و سختی بودند و از کمترین امکانات محروم بودند.

وی با بیان اینکه در زمان پهلوی استقلال معنی و مفهموم نداشت و وابسته مطلق به غرب بودیم، گفت: همه چیز در اختیار انگلیس و غرب بود و ده‌ها قسمت از ایران را جدا کردند.

معاون حقوقی و امور مجلس سپاه با اشاره به دستاوردهای انقلاب عنوان کرد: امروز باید با جهاد تبیین، روشنگری کنیم و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در جامعه تبیین و تشریح کنیم و این وظیفه امروز ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات