رئیس سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی خبر داد

اعزام ۱۰۰۰ دانش‌آموز زیارت اولی به مشهد مقدس

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی از اعزام ۱۰۰۰ دانش‌آموز زیارت اولی به مشهد مقدس از این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۰۶۳۱
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ رضا موچان، رئیس سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی از اعزام دانش‌آموزان مقطع زیارت اولی متوسطه اول استان به سفر زیارتی مشهد مقدس توسط سازمان دانش آموزی استان خبر داد و گفت: امسال ۱۰۰۰ دانش‌آموز زیارت اولی از استان مرکزی توسط سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: در اولین مرحله در بهمن‌ ماه ۳۱۷ دانش‌آموز، در مرحله دوم ۱۷۶ دانش‌آموز دختر و در سومین مرحله در اسفند ماه ۵۷۲ دانش‌آموز پسر به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان مرکزی با اشاره به اینکه این دانش‌آموزان از مناطق محروم و کم‌برخوردار استان انتخاب شده‌اند، گفت: علاوه بر تاثیر اردوهای زیارتی بر مساله تربیت، هدف از این اردو‌ها افزایش سطح درک و معرفت نوجوانان، آشنایی با معارف اسلامی و بزرگداشت اولیا الهی و حفظ شعائر الهی است که مصداقی از آیه من یعظم شعائر الله فانها من التقوی القلوب است.

موچان با اشاره به پویش نامه‌ای به امام مهربانی‌ها خاطرنشان کرد: در این پویش دانش‌آموزانی که تاکنون به این سفر مقدس مشرف نشده‌اند نامه‌ای خطاب به امام رضا(ع) نوشته و بخشی از حاضرین در اردو از برگزیدگان این پویش انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات