رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران:

فشار حداکثری دشمن با تدابیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم خنثی شد

ساری- رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران گفت:فشار حداکثری دشمن علیه نظام با تدابیر رهبری و بصیرت مردم خنثی شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۶۵۸
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران،

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام یدالله غلامی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران،امروز در جمع طلاب بسیجی مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) ساری، به مناسبت ایام دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی زمانی اتفاق افتاد که دین غریب بود، قبل از انقلاب، دین عامل عقب ماندگی جوامع اسلامی معرفی می شد.

حجت الاسلام غلامی افزود:طبق آیات قرآن کریم ، یهود و نصارا از شما راضی نمی‌شود مگر اینکه شما به دینشان برگردید و علت اساسی جنگ استکبار جهانی ، وحدت، استقلال و امنیت کشور ایران است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران در ادامه گفت: قیام امام در زمانی اتفاق افتاد که شرقی‌ها اقتصاد، شوروی ‌ها مادیات و غرب، انسان را جای خدا قرارداده است، امام با قیام خود ،خدا را به عنوان محور زندگی معرفی کرد و مردم نیز با او همراه شدند.

، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران،

حجت الاسلام غلامی بیان کرد: بعد از پیامبر(صلی الله علیه و آله) جامعه اسلامی دو بار دچار ارتداد سیاسی شد؛ یکی بعد از پیامبر(صلی الله علیه و آله) و دیگری، بعد از واقعه عاشورا بود؛ ارتداد سیاسی یعنی، جامعه ای که باید طبق دستور خداوند با ولایت اداره شود، همانطور که پیامبر(صلی الله علیه و آله) در غدیر اعلام کردند من کنت مولاه فهذا علی مولا؛ اما بجای ولایت ،مردم خلافت را برگزیدند.

حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: مومنین غیرقابل نفوذ هستند؛ آنهایی که نفوذی دشمن می شوند، ایمان حقیقی ندارند؛ مومن فردی است که با دوستان خدا مهربان و نسبت به دشمنان او خشمگین است و در راه خداوند جهاد می کند.

 رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: هر انقلابی اگر مواظبت نشود ممکن است به ضد خودش تبدیل شود، انقلاب‌های توحیدی و الهی باید مراقبت شود، چون انقلاب توحیدی علیه کفر و شرک و استبداد است . آسیب ها و آفت های انقلاب توحیدی شامل، رفاه طلبی، انحراف خواص،تن پروری ،اعتماد مردم به خواص منحرف و تمرد از دستورات رهبری است .

، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران،

به گفته حجت الاسلام غلامی فتح سازی، جامعه سازی، امت سازی، تشکیل حکومت و انتقال قدرت ها از رهبر اول به رهبر دوم، پنج مرحله انقلاب ها هستند که بعضی از پیامبران توانستند انقلاب خود را به مراحلی برسانند.

وی در همین رابطه توضیح داد:بعضی از پیامبران درفتح سازی و بعضی در تشکیل حکومت دچار شکست می شدند، ولی در زمان پیامبر(صلی الله علیه و آله) انتقال قدرت از رهبر اول به رهبر دوم که حضرت علی(علیه السلام) بود به درستی اتفاق نیافتاد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران ادامه داد:انقلاب اسلامی ما، انقلاب توحیدی است که در مرحله پنجم یعنی انتقال قدرت از رهبر اول که امام خمینی(ره) به رهبر دوم امام خامنه ای، به طور صحیح صورت گرفت.در هر برهه ای از زمان دشمن با تحریم اقتصادی و فشار حداکثری، به دنبال نارضایتی عمومی مردم و جامعه است تا مردم به عنوان ستون اصلی این نظام ، کار انقلاب را تمام کنند. اما درایت رهبری و تدبیر عالی این نظام در برخورد با عاملین ضد انقلاب موجب برگرداندن امنیت و وحدت در کشور شده و دسیسه های دشمن را خنثی کرده است .

حجت الاسلام غلامی در پایان سخنان خود تصریح کرد: آغاز اسلام بعثت، تکمیل اسلام غدیر، تجدید حیات اسلام عاشورا و انقلاب اسلامی ما به عنوان زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت و جهانی شدن اسلام می باشد و ما به عنوان مبلغ و زمینه سازان ظهور در قبال جهانی شدن اسلام و تربیت یاران و سربازانی هم چون عمار،مسئولیتی به عهده داریم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار