خبرهای داغ:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه انصارالحسین(ع)همدان بابیان اینکه جامعه‌ای که درآن فرهنگ ایثار و شهادت جاری باشد آسیب نمی‌بیند،گفت:تازمانی که صبغه شهادت در جامعه رنگ وبو داشته باشد به آن آسیبی وارد نمی‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۰۶۷۳
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام الیاس نجاری در یادواره شهدای روستای پرورق ضمن تبریک ایام ماه رجب و دهه فجر اظهار کرد: ماه رجب، ماه عبودیت و ماه مغفرت است و باید از ظرفیت این ماه عظیم استفاده شود.

وی بیان کرد: باید خودمان حسابرس اعمال خود باشیم و مراقبت‌های لازم را همیشه و هر آن از خود داشته باشیم؛ ماه رجب ماه محاسبه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان اظهار کرد: در یوم القیامه اگر صدای «این الرجبیون» ندا داده شود باید چه جوابی داشته باشیم، چرا که این ماه باید قدرش شناخته شود و نباید غافل از این ماه شویم.

وی عنوان کرد: برگزارکنندگان یادواره راه حضرت زینب (س) را رفته‌اند چرا که حضرت زینب(س) یاد شهدای کربلا را تا زمانی که زنده بودند، زنده نگه داشتند.

نجاری افزود: شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و مبانی اعتقادی ما این مساله را تایید می‌کند، شهدا همیشه زنده هستند و هیچ وقت نمرده‌اند.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت جاری باشد آسیب نمی‌بیند، یادآور شد: تا زمانی که صبغه شهادت در جامعه رنگ و بو داشته باشد به جامعه آسیبی وارد نمی‌شود، شهادت معامله‌ای است که بندگان تیزهوش با خداوند انجام دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) همدان در پایان یادآور شد: خانواده شهدا باید به شهدای خود افتخار کنند و همیشه بر آنها و بر ما واجب است که یادشان را زنده نگهداریم و راهشان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات