فرمانده سپاه کربلا:

خدمتگذاری به مردم وظیفه ذاتی مسئولان است

ساری-سردار مسلمی با اشاره به اینکه خدمتگذاری به مردم وظیفه ذاتی مسئولان است، افزود: باید برای رفع مسائل و مشکلات عشایری تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۰۶۹۸
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،به مناسبت ایام الله دهه فجر، همایش تجلیل از شبانان و گله داران عشایر استان مازندران با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ، دکتر حسینی پور استاندار مازندران، سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا ، سرهنگ سعیدی  مسئول سازمان بسیج عشایر کشور ، دکتر کریمی عضو هیئت رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون عشایر مجلس ، دکتر بابایی کارنامی  نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و نیز عشایر غیور خطه علوی پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

عشایر بهترین عملکرد را در اقتصاد مقاومتی دارند

سردار مسلمی در این همایش با اشاره به اینکه بی ادعاترین و زحمتکش ترین قشر عشایر هستند، گفت:عشایر،گله داران و شبانان از ارکان مهم تولید گوشت قرمز هستند.

عشایر بهترین عملکرد را در اقتصاد مقاومتی دارند

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه عشایر مهم ترین اقشار در تامین امنیت غذایی کشور هستند، افزود: در این همایش نظام مسائل عشایر مورد بررسی قرار می گیرد.

عشایر بهترین عملکرد را در اقتصاد مقاومتی دارند

سردار مسلمی با اشاره به اینکه خدمتگذاری وظیفه ذاتی مسئولان است، افزود: باید برای رفع مسائل و مشکلات عشایری تلاش کنیم.

عشایر بهترین عملکرد را در اقتصاد مقاومتی دارند

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تجلیل از عشایر ،گله داران و شبانان، تجلیل از سربازان اقتصادی مقاومتی در کشور است، خاطرنشان کرد: با مصوباتی که در این همایش صورت میگیرد، در تلاش هستیم تا بخشی از مشکلاتی که در حوزه عشایری است ، برطرف شود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها