به مناسبت یوم الله 22 بهمن؛

بیانیه سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در رابطه با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

به مناسبت یوم الله 22 بهمن سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در رابطه با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱بیانیه صادر کرد 
کد خبر: ۹۴۹۰۷۳۶
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت یوم الله 22 بهمن سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام در رابطه با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱بیانیه صادر کرد 

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:


بسم الله الرحمن الرحیم
پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می باشد و این پیروزی نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست های خالی و عزمی راسخ، طاغوت و سرسپردگی رژیم منحوس پهلوی در برابر بیگانگان رابر نتابید و با مشت های گره کرده تا ثبت تجلی خاص الهی و پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ ایستادگی کرد.

اقامه شکوهمند بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یگانه انقلاب عظیم که استوار بر شریعت، اخلاق و عقلانیت است علاوه بر ضرورت ترسیم زاویه دید همسان و انجام هماهنگی بیشتر در معرفی بازشناسی و بازتاب آرمان ها و دستاوردهای آن و همچنین تلاش برای مردمی‌تر نمودن هرچه بیشتر بزرگداشت این دهه مبارک است.

انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بنیادین در ایران و جهان دانست. انقلابی که امام خمینی (ره) از آن با عناوینی همچون معجزه قرن و انفجار نور یاد کردند ، دارای ویژگی‌هایی است که آنرا از سایر انقلاب های جهان متمایز می کند و اکنون پس از ۴۴ سال باید این ویژگی ها برای نسل جوان به عنوان میراث دار معجزه قرن بازخوانی شود. معجزه‌ای که جوانان پیش از آن ها با خون خود سند پر افتخار انقلاب اسلامی را امضا کردند و اکنون اینان هستند که باید با صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی نگذارند انقلابشان به دست دشمنان منافقان کوردل و جیره خواران استکبارجهانی آسیب ببیند.

ایدئولوژی انقلاب اسلامی برپایه خداباوری بنا شده و پیوند جمهوریت و اسلامیت این نظام، طلیعه فصل نوینی در جهان و ارائه شیوه جدیدی از حکومت داری است که نظم نوین جهانی متاثر از دوقطبی بلوک غرب و شرق را بر هم زد و لرزه بر اندام استعمارگران دیروز و مستکبران امروز انداخت ، به طوری که ابر قدرت های جهان که سلطه خود را با وجود یک نظام شیعه اسلامی در جهان در خطر دیده و می بینند از هیچ تلاشی برای جلوگیری از رشد و بالندگی و الگو شدن آن فروگذار نبوده و نمی کنند و البته انقلاب اسلامی در راه ایستادگی و مقاومت بهای خود را هم پرداخته اند، هزینه هایی که به مراتب از هزینه سازش بسیار کمتر بوده و هست.

آزادی ، اخلاق ، معنویت ، عدالت، استقلال ، عزت ، عقلانیت و برادری از آرمان‌های انقلاب اسلامی در ایران بوده است که پس از گذشت ۴۴ سال آنها را به خوبی حفظ کرده است و به اذعان بسیاری از کارشناسان و شخصیت های برجسته بین المللی ، انقلاب در تحقق بیشتر اهداف کلان خود موفق بوده است. در واقع ارزشمند ترین دستاورد انقلاب اسلامی را می توان در بیداری مسلمین جهان و احیای اسلام به عنوان نظام یک جامعه سیاسی مکتبی خلاصه کرد و همه اینها برخاسته از روح متعالی و در تفکر ناب اسلامی و سیاسی امام خمینی (ره) می باشد.

انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلاب معاصر و بزرگ ترین آنهاست که با اقتدار و عزت و با حمایت مردم هنوز به مسیر خود ادامه می دهد و مردمی بودن از ویژگی های برجسته آن است حضور بی نظیر مردم در تشیع شهدای مقاومت ، دفاع از انقلاب در برابر فتنه‌گران و اغتشاشگران مبین این ویژگی برجسته و منحصر به فرد است.
امروز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با استفاده از جنگ ترکیبی ، تزریق یاس و ناامیدی در جامعه ، ضمن مسموم کردن اذهان عمومی مردم عزیز ما ، در صدد هستند تا جلوی پیشرفت های این ملت را بگیرند لذا امید و نگاه خوش‌بینانه به آینده از جمله ضروریات و الزامات جهاد تبیین است و بدون این کلید اساسی همه قفل ها هیچ گامی نمی‌توان برداشت.

دشمنان در طول ۴۴ سال از عمر انقلاب همیشه سیاست تبلیغی و رسانه ای خود را بر پایه مأیوس سازی مردم و حتی مسئولان ما از آینده بنا نهاده اند. خبرهای دروغ ، تحلیل های مغرضانه و وارونه نشان دادن واقعیت ها، پنهان کردن جلوه های امید بخش ، بزرگ کردن عیب های کوچک و کوچک کردن یا انکار نقاط مثبت ، برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی،تصویری وفضای مجازی دشمنان ملت ایران است و البته دنباله های آنان در داخل کشور نیز عامدانه یا جاهلانه با استفاده از آزادی ها در خدمت دشمن حرکت می کنند. همانگونه که رهبر حکیم انقلاب فرمودند: در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید نشانه های امید بخش در برابر چشم شما است ، رویش های انقلاب بسی فراتر از ریزش هاست و دست و دل های امین خدمتگزار به مراتب بیشتر از مفسدان و خائنان و کیسه دوختگان است. دنیا به جوان ایرانی و پایداری ایرانی و ابتکار های ایرانی در بسیاری از عرصه ها با چشم تکریم و احترام می نگرد ، قدر خود را بدانید و با قوت خداداد به سوی آینده خیز بردارید و حماسه بیافرینید.
سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) ، شهدای والامقام و رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت ، بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، از عموم مردم ولایت مدار و انقلابی بویژه اقشار مختلف بسیج دعوت می نماید با حضور حماسی و پرشور خود در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله) بار دیگر امید جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار را به یاس بدل نمایند.

ارسال نظرات