سرپرست گروه هم‌آوایی قلب های بیقرار:

گروه هم‌آوایی قلب‌های بیقرار ساوجبلاغ، بزرگ ترین گروه کُرال نوجوان کشور است

سرپرست گروه هم‌آوایی قلب‌های بیقرار گفت: این گروه با ۱۲۸ عضو بزرگ ترین گروه کُرال نوجوان کشور است که در تابستان ۱۴۰۲ به ۳۱۳ نفر خواهد رسید.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۸۰
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، گروه هم‌آوایی قلب های بیقرار از ساوجبلاغ با ۱۲۸ عضو دختر و پسر در دومین جشنواره استانی فجر البرز در بخش تولیدی رتبه اول را کسب کردند.

حسین شهبازی سرپرست این گروه هم‌آوایی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، گفت: سال ۱۳۹۵ همراه با سجاد کشاورزی از بین ۱۱ هزار دانش آموز در سطح ساوجبلاغ_ هشتگرد نخبه های صدا را شناسایی و استعدادیابی کردیم و در نهایت گروه هم‌آوایی قلب های بیقرار را تشکیل دادیم.

شهبازی با بیان اینکه قلب های بیقرار با ۱۲۸ عضو بزرگ ترین گروه کُرال نوجوان کشور است، ادامه داد: اعضای این گروه در تابستان ۱۴۰۲ به ۳۱۳ نفر خواهد رسید. وی افزود: این گروه هم‌آوایی عناوین مختلف استانی، کشوری و بین المللی را کسب کرده است. سرپرست گروه هم‌آوایی قلب های بیقرار اضافه کرد: در جشنواره سرود سمنان، فجر، لیگ سرود تهران و وزارت اطلاعات حائز رتبه شده ایم.

حسین شهبازی به دیدار صدها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و علمی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: بعد از ارسال اثر تصویری دختران به دفتر مقام معظم رهبری از استان البرز و کشور منتخب شدیم و در دیدار حضور پیدا کردیم و دختران قلب های بیقرار، " دختر سرافراز ایران" که شاعر اثر قاسم صرافان بود را در محضر آقا و صدها تن از بانوان اجرا کردند.

به گفته وی، دومین جشنواره استانی سرود فجر البرز از سطح فنی و هیئت داوران خوبی برخوردار بود. وی مطرح کرد: ما در این دوره از جشنواره با افزایش چشمگیر گروه های سرود در بخش دختران و پسران رو به رو بودیم. شهبازی اضافه کرد: در جشنواره سرود فجر البرز رقیب های خوبی پیدا کردیم و این باعث می شود که ما خود را قوی کنیم.

سرپرست گروه هم‌آوایی قلب های بیقرار به اجراهای دهه فجر در سطح استان البرز و تهران اشاره کرد و گفت: در یوم الله ۲۲ بهمن در میدان آزادی تهران خدمت آقای رئیسی خواهیم بود. وی بیان کرد: سرود و هم‌آوایی به نوجوانان نشاط و تعالی می دهد و زمینه ساز فعالیت های اجتماعی آن‌ها می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از حجت الاسلام مختاری، امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ که در حمایت از قلب های بیقرار از هیچ کمکی دریغ نکردند تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار