مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

کارگران نمونه سیستان و بلوچستان تجلیل شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: با برگزاری سی و چهارمین آیین امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه استان، از برگزیدگان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۹۳۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حامد آرامش بیان کرد: در گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، مراسم جشن انقلاب و جشنواره سی و چهارم امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه سیستان و بلوچستان را با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران و مسئولان و جامعه کارگری استان برگزار شد.

وی افزود: انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تولید، ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان از اهداف برگزاری جشنواره امتنان است که هرسال انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در خصوص فرایند برگزاری این جشنواره در استان گفت: پس از پایان فراخوان ثبت‌نام، در مجموع تعداد ۹۰۵ طرح (در قالب ۱۰۴۷ نفر) شامل ۱۹۸ طرح در بخش کشاورزی، ۲۷۴ طرح در بخش صنعت، ۳۲۰ طرح در بخش خدمات و ۱۱۳ واحد کار از طریق سامانه جشنواره، نام‌نویسی کردند.

 آرامش خاطرنشان کرد: با انجام داوری و ارزیابی میدانی، ۹ نفر در بخش‌های سه‌گانه جشنواره حائز رتبه برتر شناخته شدند.

وی ادامه داد: روشن‌اندیشان روی خط سیمرغ (دانش‌بنیان) زاهدان، مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی شماره ۲ زهد و شرکت صنایع سیمان سیستان به‌عنوان واحد کار، مسعود کی‌هایی، زهرا میری و ستار بلوچی به‌عنوان سرپرستان گروه کار و محمد ایاز کردی، نعمت‌الله قنبر زهی و کمیل کریم‌لو به‌عنوان کارگر نمونه استانی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار