اهم فعالیتهای بسیج جامعه کشاورزی سپاه سلمان در ایام الله دهه فجر

بسیج جامعه کشاورزی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران با همکاری و همت کانون های بسیج جامعه کشاورزی در سطح شهرستان های استان اقدامات موثری در بخش کشاورزی انجام داده اند.
کد خبر: ۹۴۹۰۹۸۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

اقدامات بسیج جامعه کشاورزی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران با همکاری و همت کانون های بسیج جامعه کشاورزی در سطح شهرستان های استان سیستان و بلوچستان.

ساسان سالاری، مدیر بسیج جامعه کشاورزی سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب خون بهای شهیدان و مرهون شجاعت و دلاوری های جوانانی است که هیچ گروه، جناح و حزبی به تنهایی نمی تواند آن را مصادره کند.

سالاری خبر داد: بسیج جامعه کشاورزی سپاه سلمان با همکاری همه کانونهای بسیج جامعه کشاورزی استان در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی اقدامات و فعالیتهای مهمی را انجام داده است.

وی بازدید و ارائه مشاوره فنی به مزرعه کشت الگویی گلرنگ در هفتمین روز دهه فجر و نیز بازدید از سایت الگویی محصول گلرنگ که در جهت تغییر الگوی کشت و کشت محصولات کم آبر را فعالیت های مهمی، که به همت گروههای جهادی کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان چابهار انجام و نیز نکات فنی و تخصصی در این خصوص ارائه دادند را عنوان کرد.

مدیر بسیج جامعه کشاورزی سپاه سلمان از دیگر برنامه های دهه فجر را، نظارت مدیران جهاد و کارشناسان کانون از گلخانه های دچار خسارت شده در سطح شهرستان و ارئه مشاوره فنی و بررسی حمایت جهت جبران خسارات و نیز بازدید و ارائه مشاوره فنی و بررسی نیازمندیها و مشکلات مرمت و بازسازی قنوات سطح شهرستان توسط کارشناسان کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان و همچنین بازدید از مزارع گندم، در راستای تشویق و ترغیب کشاورزان برای ثبت کشت قراردادی گندم در شهرستان سراوان، را از اهم فعالیت های اجرا شده در سطح استان برشمرد.

این مسئول فعالیت گروه جهادی عرصه دام کانون در خدمت رسانی به بهره برداران سطح منطقه به همت کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان سراوان را از دیگر برنامه های اجراشده در دهه فجر برشمرد و ادامه داد:در همین ایام با هدف گرامیداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهت ارائه خدمت به مردم ،میزخدمت با حضور مدیران شهرستانی و بررسی مسائل بهره برداران سطح منطقه به همت کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان، ایرانشهر برگزار شد.

سالاری برگزاری دوره آموزش کاشت سبزی و صیفی جات به همت کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان زابل با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی سیستان جهت زندانیان تحت پوشش‌ سازمان زندانها، همچنین بازدید از مزرعه و روند اجرای کاشت و پرورش سبزی و صیفی ویژه زندانیان تحت پوشش سازمان زندانها، از دیگر اقدامات در ایام الله دهه فجر بود که مدیر سازمان بسیج جامعه کشاورزی به آن اشاره و تصریح کرد: در چله دوم انقلاب از همه دلسوزان و متعهدین به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انتظار داریم که همچون همیشه پای آرمان‌های انقلاب بمانیم و در ۲۲ بهمن قوی‌تر و خانوادگی در این راهنمایی عظیم انقلاب به عنوان تابلوی بی بدیل انقلاب حضور یابند و مشت محکمی بر دهان دشمن و یاوه‌گویان بزنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار