برگزاری اردو جهادی ۳ روزه به مناسبت ایام الله دهه فجر در هیرمند/ تعمیر و مرمت سقف منزل یک نیازمند در هیرمند

به همت گروه جهادی بسیج شهید رمضان بزدی، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اردوی جهادی 3 روزه بسیج عشایری در مناطق محروم هیرمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۰۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

سرهنگ پاسدار حسین فروغی، مدیر سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در راستای کمک به محرومین، گروه جهادی بسیج شهید رمضان بزی، پس از شناسایی فرد واجدالشرایط جهت تعمیر و مرمت سقف منزل، نسبت به عملیات تخریب سقف قدیمی اقدام و تعمیر و مرمت آنرا در دستور کار قرار دادند، طی برنامه زمانبندی مشخص شده مرمت سقف منزل محروم در طی ۳ روز در طول دهه مبارک فجر اقدام شد.

وی در ادامه افزود : رسالت اصلی بسیج کمک به محرومان است؛ که با دغدغه مندی مشکلات نیازمندان را در زمینه های مختلف احصا کرده و در راستای رفع و حل مشکلات محرومین و اقشار آسیب پذیر در جامعه خدمت رسانی می کنند.

سرهنگ پاسدار فروغی تصریح کرد: بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در راستای حل پاره ای از مشکلات قشر عشایری آستین همت را بالا زده و با کمک گروه‌های جهادی در راستای حل مشکلات این قشر همیشه در میدان خدمت حضور یافته اند.

گفتنی است: این اقدام خیر توسط حوزه مقاومت بسیج عشایری حسین بن علی علیه السلام بخش قرقری شهرستان هیرمند انجام شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار