خبرهای داغ:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه مبارک فجر

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه مبارک فجر و جشن میلاد امام علی(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۳۲
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان سرگرد پاسدار حسین دشتی انگالی اظهار نمود؛ به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و ولادت باسعادت امام علی علیه السلام محفل نورانی انس با قرآن کریم در مسجد قدس محل استقرار پایگاه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی برگزار گردید تا با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاریان وحافظان قرآن کریم این دهه مبارک از نور قرآن بی نصیب نباشد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار در ادامه سخنان خود افزودند؛ قرآن را باید سرلوحه تمام کارهای روزمره وروزانه خود قرار دهیم و همیشه و همه وقت از قرآن استفاده کنیم و آن را فقط منتهی به مناسبت ها نکنیم و برگزاری این گونه محفل ها و جلسات قرآنی باید در مساجد و جامعه بیش از پیش نهادینه و برگزار شوند.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار در نهایت؛با تشکر و تقدیر از پایگاه شهید ابراهیمی در خصوص برگزاری محفل انس با قرآن کریم از دیگر پایگاه ها نیز خواستند برنامه هاو فعالیتهای قرآنی بیشتری را در پایگاه ها برگزار کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار