فرمانده سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان:

حضورها بسیجیان در رزمایش‌ها می‌تواند ما را در ایجاد آمادگی تقویت کند

سردار شفائی گفت: دشمن با تمام ظرفیتهایش،در مقابل انقلاب اسلامی صف آرائی کرده است ،آنچه که ما باید به آن توجه کنیم آمادگی در ابعاد مختلف است، آن هم در ساختهای مقدس بسیج .
کد خبر: ۹۴۹۱۰۳۶
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

سردار احمدشفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در حاشیه رزمایش الی بیت المقدس 13 که با حضور 4 گردان بسیج خواهران در زاهدان برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار بسیج در، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد شکوهمندانه و با اقتدار انقلاب اسلامی به بسیجیان گفت: بسیج باید در ابعاد مختلف آمادگی های خودش را دنبال کند.

وی در ادامه افزود: مقام عظمای ولایت در آخرین دیداری که با تعدادی از همرزمان ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران داشتند؛ به این نکته اشاره فرمودند که: "با ماندگاری انقلاب هم نیازها را و هم تهدیدات را و هم خطرات را  بشناسید."

سردار شفائی تصریح کرد: از آنجا که سپاه و بسیج حافظ انقلاب اسلامی است و باید پیوسته تهدیدات را مراقبت کند و آمادگی ها را دنبال کند یکی از موضوعاتی که به جد دنبال کردیم در سالهای گذشته و سال جاری همین موضوع است.

فرمانده سپاه سلمان،اذعان داشت: تهدیدات مشخص است و دشمن با تمام ظرفیتهایش،در مقابل انقلاب اسلامی صف آرائی کرده است ،آنچه که ما باید به آن توجه کنیم آمادگی در ابعاد مختلف است، آن هم در ساختهای مقدس بسیج .

این مسئول تصریح کرد: این حضورها و رزمایش ها می تواند ما را در ایجاد آمادگی تقویت کند تابه فضل الهی ما بتوانیم خودمان را در ابعاد مختلف آماده تر کنیم.جهت اینکه دشمنان ما بفهمند و بدانند که متولیان حفاظت انقلاب ، آماده هستند و به هر حال اقدامات متناسب با این موضوعات باشد و تا حالا هم اثر خودش را گذاشته .

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: هر زمانی که این آمادگی ها را بروز داده شد،هم باعث امیدواری دوستان انقلاب شدیم و هم مردم عزیزمان آرامش بیشتری در آنها ایجاد شدو هم دشمنان ما فهمیدند که حافظان انقلاب پیوسته جهت مقابله با هر گونه توطئه و فتنه که آنها بخواهند طراحی واجرا کنند،
مراقب و آماده هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار